וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חקירת ראש הממשלה: מילצ'ן כינס את צוות יועציו בלונדון

18.11.2017 / 1:52

איש העסקים המצוי בלב פרשת המתנות נערך לחקירת נתניהו בתחילת השבוע, והקים חפ"ק בדירתו. בין הנוכחים: עורך דינו בועז בן צור, יועץ התקשורת רונן צור והעוזרת האישית הדס קליין - שהעידה כי ראש הממשלה ורעייתו ביקשו ממילצ'ן סיגרים ובקבוקי שמפניה

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

איש העסקים ארנון מילצ'ן, המצוי בלב פרשת המתנות (תיק 1000), נערך לסיום חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו. לוואלה! NEWS נודע כי מילצ'ן הקים חפ"ק בדירתו במלון סבוי בלונדון, שאליו הגיעו אנשי הצוות שלו - ובראשם עורך הדין בועז בן צור, יועץ התקשורת רונן צור והעוזרת האישית הדס קליין.

מילצ'ן ואנשיו נערכים, בין היתר, לחקירה השישית של ראש הממשלה, ביום ראשון הקרוב, שאמורה להיות המשמעותית ביותר במסגרת תיק 1000. החקירה תהיה מבוססת, בין היתר, על העדות שמסר מילצ'ן בשגרירות ישראל בלונדון.

בשבוע שעבר נחקר נתניהו בפעם החמישית במסגרת פרשות 1000 ו-2000, תיק ידיעות אחרונות. חוקרי יחידת להב 433 הגיעו למעון ראש הממשלה בירושלים ותשאלו את ראש הממשלה במשך כארבע שעות.החקירה לא עסקה בפרשת הצוללות, תיק 3000, שבה נחקרו בין היתר מקורביו דוד שמרון ויצחק מולכו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו וארנון מילצ'ן 17.11. באדיבות חדשות 2, מתוך "המהדורה המרכזית", מערכת וואלה! NEWS
החקירה בשלבי סיום. מילצ'ן ונתניהו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות חדשות 2, מתוך "המהדורה המרכזית"

השבוע פורסם בערוצי הטלוויזיה כי קליין העידה בחקירתה במשטרה כי נתניהו ורעייתו שרה ביקשו ממילצ'ן לרכוש עבורם שמפניה וסיגרים. קליין הוגדרה "אשת מפתח" בחקירה, ואינה חשודה בפרשה.

לפי התמלילים מחקירתה שפורסמו, קליין הבהירה כי רכישת המתנות לא הייתה ביוזמת מילצ'ן או ג'יימס פאקר: "שרה היתה מבקשת בקבוקים, ב(ארגזים) של שישה או 12 בקבוקים שמפניה. ביבי היה מבקש סיגרים, וידע גם על כמויות השמפניה שאשתו קיבלה. הנהג של החברה היה נוסע במיוחד לירושלים לספק את הסיגרים והשמפניות".

קייט הדסון, שרה נתניהו, בנימין נתניהו, יאיר נתניהו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו, רעייתו ובנו עם מילצ'ן והשחקנית קייט הדסון/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

אתמול פורסם כי נתניהו העביר השבוע לצוות החקירה תמונות שנועדו לחזק את גרסתו ולפיה בינו לבין מילצ'ן מתקיימת חברות ארוכת שנים. בתמונות נראים בני משפחת נתניהו ובני משפחת מילצ'ן בתקופות מוקדמות יותר מחייהן.

גם רון דרמר, שגריר ישראל בארצות הברית, נחקר במסגרת הפרשת, ונדרש להעיד על השליחות שביצע בשם נתניהו כדי לקדם את מתן הוויזה למילצ'ן מול שר החוץ של ארצות הברית לשעבר ג'ון קרי. מחלקת המדינה מעכבת בינתיים את הבקשה של משרד המשפטים לחקור בנושא את השגריר לשעבר בישראל דן שפירו.

(עדכון ראשון: 19:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully