וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחיל במרוץ לכהונה שנייה: טראמפ מינה מנהל קמפיין בחירות חדש

27.2.2018 / 17:51

נשיא ארה"ב לא מבזבז זמן, ושמונה חודשים לפני בחירות אמצע הכהונה הראשונה שלו, הוא מתכונן למרוץ ב-2020. מי שנבחר לתפקיד הוא בראד פרסקייל, ששימש מנהל קמפיין הדיגיטל ב-2016

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בחר היום (שלישי) ביועץ הפוליטי בראד פרסקייל כמנהל הקמפיין שלו לקראת הבחירות ב-2020, עם רצונו להתחיל כבר בשלב כה מוקדם את הכנותיו להתמודדו על כהונה שנייה.

הבחירה של טראמפ בפרסקייל, ששימש מנהל קמפיין הדיגיטל שלו בבחירות ב-2016, מגיעה שמונה חושדים לפי בחירות אמצע הכהונה לקונגרס, שבהן יוכרע אם המפלגה הרפובליקנית תשמור על הרוב שלה. פרסקייל בן ה-42 נחשב לדמות מפתח בניצחון בבחירות וכמי שמקורב למשפחת טראמפ.

עוד ידיעות על כהונת טראמפ
טראמפ ביקר התנהלות הרשויות בטבח בפלורידה: הייתי מונע אותו בעצמי
מסמך התשובה של הדמוקרטים: "הרפובליקנים מחבלים בחקירת רוסיה"

יועצו של נשיא ארה"ב בראד פרסקייל מגיע למגדלי טראמפ 6 בדצמבר 2016. AP
אהוד על משפחת טראמפ. פרסקייל/AP

בהצהרה מטעם קמפיין טראמפ, נאמר כי הכישרון של פרקסייל יסייע לרפובליקנים לנצח בנובמבר 2018. אל ההצהרה נוספו הודעות תמיכה מצד אריק טראמפ, בנו של הנשיא, ומצד ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו הבכיר.

טראמפ בן ה-71 כבר סימן על כוונותיו להתמודד לכהונה נוספת, והגיש מסמך המעיד על כוונותיו לוועדת הבחירות הפדרלית ב-20 בינואר אשתקד - יום השבעתו. הוא מרבה להזכיר בנאומיו ובראיונות את ניצחונו המפתיע על הילרי קלינטון, יריבתו הדמוקרטית ב-2016.

נשיא ארה"ב טראמפ במסיבת עיתונים בבית הלבן, 23 בפברואר 2018. רויטרס
טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully