וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: תנ"צ בדימוס אבי נוימן ימונה לראש הרשות להגנת עדים

27.2.2018 / 14:52

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן צפוי בימים הקרובים לאשר את מינויו של הקצין לתפקיד הרגי. לפני כשנה פרש מהמשטרה לאחר שהמפכ"ל סירב לקדמו לתפקיד ניצב. הוא אחראי על פענוח שורת חקירות מרכזיות של המשטרה, בהן רצח הילדה רוז פיזם ופרשת ראש העיר בת ים לשעבר לחיאני

תת ניצב אבי נוימן מחוץ לביתו של אפרים ברכה, מודיעין. ראובן קסטרו
אבי נוימן/ראובן קסטרו

תת-ניצב (בדימוס) אבי נוימן צפוי להתמנות לתפקיד ראש הרשות להגנת עדים. נוימן, שנחשב לאחד החוקרים המובילים במשטרה, פרש לפני כשנה מהארגון לאחר שהמפכ"ל, רב-ניצב רוני אלשיך, לא רצה לקדמו לתפקיד ניצב. גורם במשרד לביטחון הפנים העריך כי נוימן יזכה בתפקיד לאחר שוועדת האיתור המליצה עליו כמועמד מוביל. השר לביטחון הפנים גלעד ארדן צפוי בימים הקרובים לאשר את המינוי.

נוימן החל את שירותו ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב. בתוך זמן קצר הוא בלט, כאשר הוא ושני חבריו ליחידה - תת ניצב אפרים ברכה וניצב רוני ריטמן - נחשבו במשך שנים לשלישיית הקצינים שישבו יום אחד סביב שולחן סגל הפיקוד הכללי של המשטרה.

הוא שימש במהלך שנות שירותו במשטרה במגוון תפקידים פיקודיים בולטים. בין השאר, היה ראש אגף ההדרכה, מפקד היחידה הארצית לפשיעה כלכלית (היאל"כ) ומפקד ימ"ר מרכז. הוא עמד מאחורי פענוחן של שורת חקירות מרכזיות של המשטרה: רצח הילדה רוז פיזם, רצח משפחת אושרנקו בראשון לציון, חקירת ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני לשעבר, חקירת ראש ארגון הפשיעה זאב רוזנשטיין ואחרים. כמו כן, הוא ניהל שורה של חקירות מתמשכות ובהן פרשת נמל אשדוד ואלון חסן וראש עיריית קריית מלאכי לשעבר מוטי מלכה שהורשע בעבירות מין.

עוד בוואלה! NEWS:
פורים עצוב בגן של אביתר שנחטף ונרצח: "מה נספר לחברים שלו?"
מין תמורת מזון: סוכנויות הסיוע בסוריה מנצלות נשים
"ללכת אל הלא נודע": החולים שנאבקים במחלות הנדירות ביותר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully