וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירותי מין לבכירים: "המעודדות מצפון קוריאה משמשות שפחות מין"

חברת מקהלה צבאית שערקה מהמדינה סיפרה כי 229 חברות המשלחת שהופיעו במשחקי החורף בדרום נאלצות להגיע למסיבות של בכירי המפלגה וקיים עמם יחסי מין. עריקה אחרת סיפרה: "נאסר עלינו להיות מופתעות מהעולם שבחוץ"

רויטרס

המעודדות הצפון קוריאניות שהופיעו במשחקי החורף בפיונג'צנג שבקוריאה הדרומית משמשות שפחות מין עבור בכירי המשטר הקומוניסטי - כך סיפרה חברת מקהלה צבאית שערקה מהמדינה ב-2008.

לי סו-יאון, שנמלטה לדרום, סיפרה לסוכנות הידיעות בלומברג כי הופעותיהן של חברי קבוצת המעודדות, המורכבות מ-229 בנות, נראות אמנם "זוהרות מבחוץ", אך הן נאלצות להגיע למסיבות ולספק שירותי מין. "הן הולכות לאירועים של הוועד המרכזי וצריכות לקיים יחסי מין עם האנשים שם, גם אם הן לא רוצות", אמרה.

לקריאה נוספת בנושא
צפון קוריאה: הסנקציות החדשות של ארה"ב עלולות לגרום למלחמה
56 מטרות: ארה"ב הטילה את חבילת הסנקציות הגדולה ביותר על צפון קוריאה

מעודדות של הנבחרת המאוחדת של צפון קוריאה, דרום קוריאה, אולימפיאדת החורף 2018. רויטרס
המעודדות הצפון קוריאניות במשחקי החורף/רויטרס

עריקה אחרת, המועדדת האן סיו-הי, לא הזכירה שעבוד מיני, אך כן שטיפת מוח נרחבת שנאלצו חברות הקבוצה לעבור בחודשים שקדמו למשחקי החורף. "נאמר לנו שאסור לנו להיות מופתעות והממות מהעולם שבחוץ ושאנחנו לא צריכות לשכוח את המולדת אפילו לדקה אחת. אסור לנו לשכוח שאנחנו שם כדי לכבד את הגנרל קים", אמרה לרשת BBC. לדבריה, חלק מהמעודדות ארזו רגבי אדמה במזוודותיהן כדי שלא ישכחו את ארצן.

לפי הניו יורק טיימס, המעודדות זוכות לאבטחה צמודה, לכל אורך שעות היממה. הן תמיד נוסעות עם אדם נוסף, כמו גם עם מפקח ממשלתי, לכל מקום - בין אם זה לאכול או לשירותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully