וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 50 נהרג בתאונת רכיבת אופניים באזור פארק קנדה

הרוכב נפל וספג פציעה רב-מערכתית קשה שגרמה לו לאבד את הכרתו. צוות מד"א החל לבצע בו פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו בשטח. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות. בטמרה נפצעה אישה בינוני-קשה לאחר שרכבה נפל לבור

רוכב אופניים כבן נהרג בתאונה בפארק קנדה. מד"א
מותו של הפצוע נקבע במקום. כוחות מד"א בפארק קנדה, הבוקר/מד"א

גבר כבן 50 נהרג הבוקר (שבת) לאחר שנפצע בנפילה במהלך רכיבה על אופניו בכביש 3 מצפון לפארק קנדה שבאזור לטרון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום החלו להעניק לו טיפול רפואי לאחר שספג פציעה רב-מערכתית קשה וביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. כוח משטרה שהגיע למקום פתח בחקירת נסיבות התקרית.

חובש רפואת חירום במד"א חיליק עזרזר סיפר כי עם הגעתו למקום מצא את הרוכב כשהוא שוכב בשולי הכביש ללא הכרה. "אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפל במהלך הרכיבה", הוסיף. "יחד עם רופא שהזדמן למקום הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
פחות ישראל ויותר זבל ברחובות: קמפיין הבחירות של חיזבאללה
מנכ"ל וואלה! NEWS: "התנתקתי מאלוביץ' ב-2016, זו משפחת פשע"
חמישה פליטים נהרגו בהפגנה נגד מחסור במזון ברואנדה

כלי רכב נפל לבור בטמרה. חטיבת דובר המשטרה
התאונה בטמרה/חטיבת דובר המשטרה

בתוך כך, נפצעה אישה כבת 40 באורח בינוני-קשה בתאונה עצמית בטמרה. הפצועה פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם שבחיפה. כלי הרכב שבו נסעה האישה נפל לרווח שבין בתים ביישוב, כשהנהגת נסעה קדימה מבלי שהבחינה בבור.

אתמול נהרג גבר בן 41 לאחר שהתנגש בעץ במהלך רכיבה על טרקטורון ביער בית קשת שבגליל התחתון. מסיבה שטרם התבררה סטה הרוכב לשולי הכביש והתנגש בעץ, וספג פציעות אנושות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום החלו לבצע בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו בסופן.

(עדכון ראשון: 10:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully