וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל וואלה! NEWS העיד: "התנתקתי מאלוביץ' ב-2016, זו משפחת פשע"

בחדשות 2 פורסם כי ישועה אמר בעדותו: "אפשר היה לבקר את כל הימין, רק לא את נתניהו, אשתו והבן. ביקשו שנתקוף את בנט''. עוד אמר, כי אלוביץ' ניסה להדיחו כשהפסיק להיענות ללחציו. חדשות 10: שרה נתניהו נזפה באיריס אלוביץ' על שלא פיטרה את עורך וואלה! NEWS

עריכה: שניר דבוש ויאיר דניאל

מנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה, העיד בלהב 433 כי התנתק ממשפחתו של שאול אלוביץ', מחזיק השליטה בקבוצת בזק ובין השאר גם באתר וואלה! NEWS כבר ב-2016 - כך עולה מפרסום תמלילי עדותו בחדשות 2. "הייתי במצוקה אישית ומקצועית קשה. בסוף 2015 פניתי לעורך הדין אייל רוזובסקי, שמלווה אותי מאז. אחר כך התחלתי לתעד את הפניות והלחצים של שאול אלוביץ' ושל אשתו איריס".

"אלוביץ' אומר שהוא רצה לעשות מוואלה! אתר לאומי ימני. זה שקר", טען ישועה בעדותו. "היו פעמים שהיו הוראות לתקוף את נפתלי בנט, דרישות ממש לתקוף אותו חזק. מותר היה לכתוב נגד הימין ושרי הליכוד וליברמן וכולם. רק לא נגד ביבי ושרה והבן".

תיק 4000: לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"הייתה לו אובססיה לתיעוד": מרוץ המשטרה למציאת "יומני ניר חפץ"
"חפץ לא משתף פעולה": מעצרם של יועצו של נתניהו ואלוביץ' הוארך
טלוויזיה בשירות נתניהו: הפגישה החשאית וההצעה מהאחיין של שרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משפחת אלוביץ' היא משפחת פשע". מנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לקראת סוף 2016 החלטתי להתנתק מהם סופית". טען. "כדי לחשק את עצמי ולחשק את האתר גייסתי על דעת עצמי עיתונאים עצמאיים ורציניים: יעקב אילון, אבירם אלעד ואורן נהרי. ב-2017 הוא (אלוביץ') ניסה להדיח אותי בדירקטוריון. הוא לא יכל לחשוף את הסיבה האמיתית. הצגתי תוכנית עסקית ומקצועית ששכנעה את הדירקטוריון. אלוביץ' נראה נחמד וחייכן - אך משפחת אלוביץ' היא משפחת פשע"..

במקביל פורסם בחדשות עשר מסרון ששלחה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לאיריס אלוביץ' ובו היא נוזפת על כך שהעורך הראשי של האתר, אבירם אלעד, טרם פוטר. "זה לא יכול להימשך ככה", נכתב. "חשבתי שדיברנו על זה. זה נמשך יותר מדי זמן למה אני צריכה לקרוא באתר שלכם דברים כאלו? תעשו עם זה משהו ומיד".

עוד באותו נושא

עדותו של שלמה פילבר: "ביצעתי הוראות של נתניהו, ניצלו אותי"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה לא יכול להימשך כך". עורך וואלה! NEWS אבירם אלעד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול את מעצרו של אלוביץ' בחמישה ימים נוספים. השופטת רונית פוזננסקי כץ קיבלה חלקית את עמדת המשטרה, שביקשה להאריך את המעצרה בשמונה ימים, אך הדגישה כי אין בכך בכדי לרמוז בנוגע לחשדות המתחזקים נגד אלוביץ' בתיק. מעצרה של רעייתו של אלוביץ', איריס, וכן של בנו, אור, המכהן כדירקטור בחברה, הוארך בארבעה ימים.

"מדובר בפרשה סבוכה, המקיימת חשד סביר מבוסס לעבירות של שחיתות חמורה", אמרה פוזננסקי. "במעגל ביצוע העבירות מעורבים רבים, כל אחד על פי חלקו. יחד ביצעו עבירות, שעניינן על פי החשד הוא מתן שוחד, מרמה, ועבירות נוספות. הרשות לניירות ערך והמשטרה מבקשים שמעצרו יוארך בשמונה ימים. בקשה זו מבוססת על שורה ארוכה של פעולות חקירה לביצוע שכוללות 35 פעולות בעניינו של החשוד. לצד פעולות אלו - החשד הסביר עולה ומתחזק".

עם כניסתו של אלוביץ' לאולם קרא לעברו הפעיל החברתי עו"ד ברק כהן: "מושחת, האם אחרי שהרווחת מיליונים על חשבון המדינה תהפוך לעד מדינה ותפתח על ביבי?". פרקליטו של אלוביץ', עו"ד ז'ק חן, התעמת עם כהן בבית המשפט. "העובדה שאלוביץ' לא יכול להגיב לקריאות הגנאי, היא מחזה מכמיר לב", אמר חן בבית המשפט. "הנהלת בית המשפט תבדוק איך נותנים לדברים האלה לקרות". בהמשך סיפר הפרקליט חן כי "חוקרים מעירים את מרשי בשעה 04:00 לפנות בוקר, ואומרים לו שהוא סיים את חייו ושבתום המשפט הוא יהיה שומר בסופר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully