וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבלה ברשלנות: אישום נגד בעל הכלבים שתקפו ילדה באופקים

21.2.2018 / 12:11

המשטרה טענה כי אליהו קבסה, המתגורר בחווה בדרום אפשר לכלבי השמירה להסתובב ללא רצועה וללא מחסום על פיהם. בשבוע שעבר תקפו כלביו בת שמונה, נשכו אותה בכל חלקי גופה וגרמו לפציעתה באורח בינוני

עריכה: שניר דבוש

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית המשפט השלום באר שבע נגד אליהו קבסה, בעל חווה סמוכה לאופקים באשמת "אי נקיטת צעדי זהירות בחיה וגרימת חבלה ברשלנות". כלביו של קבסה תקפו ילדה בת שמונה באופקים בשבוע שעבר והביאו לפציעתה באורח בינוני.

על פי כתב האישום, קבסה החזיק שמונה כלבים מעורבים לצרכי שמירה בחווה ללא מחסום לפה וללא רצועה, כשהם משוטטים בחופשיות בחווה ומחוצה לה. עוד עולה מכתב האישום כי הכלבים יצאו מהחווה, התנפלו על הילדה, נשכו אותה בכל חלקי גופה וגרמו לה לחתכים, גם כשנשכבה על הרצפה הם קרעו ממנה את הבגדים ושיסעו את גופה ואף הצליחו לקרוע חלקים מבשרה באכזריות.

הכלבים לא הפסיקו עד שהשוטרים הגיעו למקום. בעל החווה, כך טענו במשטרה, נהג ברשלנות בדרך שיש בה סיכון חיי אדם בכך שלא נקט אמצעי זהירות. בשבוע שעבר סיפרה אמה כי הייתה בדרכה הביתה מהעבודה כשקיבלה טלפון מאמה, שסיפרה לה שהנכדה ננשכה. "חשבתי שאולי נשכו אותה לא חזק, אבל אז הבנתי שזה משהו רציני", אמרה. "הבנתי מהשוטרת שהיא מצאה אותה לבד בשטח פתוח עם הכלבים. היא הייתה קודם עם ילדים, אבל הם ברחו והיא נשארה לבד".

עוד בוואלה! NEWS:
האם נתניהו חשוד? כל מה שצריך לדעת על ההתפתחויות בפרשות רה"מ
אמסלם: "עד מדינה הוא עבריין - אדם נחות שמלשין כדי להציל עצמו"
שולה זקן: חתמתי על הסכם עדת מדינה - אך לא לאחר ארבע שעות

"נס משמיים"- בת ה-7 שננשכה ע"י עשרה כלבים באופקים:"רציתי לקרוא לאבא שלי, ולא הצלחתי". אתר רשמי
הילדה שננשכה בבית החולים סורוקה, בשבוע שעבר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully