וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן: חתמתי על הסכם עדת מדינה - אך לא לאחר ארבע שעות

מזכירתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהביאה בעדותה להרשעתו בעבירות שחיתות, הסתייגה מההשוואה למנכ"ל משרד התקשורת פילבר בריאיון ל-103 FM. "ישבתי שנים וספגתי ונתתי גיבוי. אני מודה לאולמרט שהוא בגד בי, כי אם לא היה בוגד, לא הייתם מדברים איתי היום"

לשכת העיתונות הממשלתית

שולה זקן שהייתה מזכירתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ושימשה עדת מדינה נגדו התראיינה הבוקר (רביעי) ל-103 FM ונשאלה על הסכם עד המדינה שנחתם אמש עם מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר שלמה פילבר. זקן אמרה כי ההשוואה למצבה אינו במקום, שכן "הסכמתי לחתום, אבל לא אחרי ארבע שעות בתא המעצר". זקן הוסיפה כי "ישבתי שנים וספגתי ונתתי גיבוי. אני מודה לאולמרט שהוא בגד בי, כי אם הוא לא היה בוגד בי לא הייתם מדברים איתי היום. זה לא אותו דבר. אני ישבתי בכלא והוא מקבל פרס".

מזכירתו של אולמרט אמרה כי "אני נבגדתי, רצו להפיל עליי תיק שלא שלי. זה לא היה קשור לקרבה. הקרבה טובה כשאתה לא נמצא כדי לחסות על דברים". זקן אמרה כי היא "מודה לאהוד אולמרט שזרק את כל הנאמנות שלי כלפיו. אני הורשעתי בתיק ראשונטורס והוא זוכה. הוא הורשע רק לאחר מכן כשהאמת התגלתה".

עוד בוואלה! NEWS:
דרמה בתיק 4000: שלמה פילבר מקורבו של נתניהו חתם על הסכם עד מדינה
חשש בקואליציה: "בגלל תיק 4000 - נתניהו עלול להקדים את הבחירות"

שולה זקן משתחררת מכלא נווה תרצה. ראובן קסטרו
זקן/ראובן קסטרו

פילבר חתם הלילה על הסכם שיהפוך אותו לעד מדינה בתיק 4000, המכונה פרשת בזק. על פי ההסכם, הוא לא ירצה עונש מאסר בפועל. מוקדם יותר פורסם בחדשות 2 על מגעים מתקדמים שהתנהלו לקראת חתימת ההסכם שעשוי להפליל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, מקורבו של פילבר.

עיקר הפרשה עוסק בחשד המשטרה כי נתניהו פעל בתקופה שבה החזיק בתיק התקשורת בתחילת כהונת הממשלה הנוכחית להטות החלטות רגולטוריות לטובת בזק. בתמורה, כך על פי החשד, פעל בעלי החברה אלוביץ' להבטיח לנתניהו סיקור אוהד באתר וואלה! NEWS, שהוא חלק מקבוצת בזק.

אתמול הוארך בשישה ימים מעצרו של אלי קמיר, יועץ בכיר שהעניק שירותי ייעוץ לבזק. הוא נחשד במעורבות בפרשה אחרת, שבמסגרתה נחקרים חשדות לגבי עסקה שהוצעה לשופט הילה גרסטל. במסגרת העסקה, בתמורה לסגירת תיק המעונות שבו נחשדה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, היא תמונה ליועץ המשפטית לממשלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הריאיון עם שולה זקן ב-103 FM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully