וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיטה על חנויות סקס: נחשפה רשת לתרופות מזויפות לאין אונות

19.2.2018 / 12:14

ארבעה חשודים נעצרו בתל אביב בחשד למכירת כדורים מזויפים בחנויות למוצרי מין. בפשיטה נמצאו אלפי כדורים ותרסיסים האסורים לשימוש. המשטרה הזהירה כי נטילת התרופות המזויפות עלול לסכן את חיי המשתמשים

ויאגרה. ShutterStock
שלושה מהחשודים בפרשה יובאו להארכת מעצר. אילוסטרציה/ShutterStock

משטרת מרחב ירקון הודיעה היום (שני) כי חשפה רשת למכירת כדורים מזויפים לטיפול באין אונות שפעלה בתל אביב. בפעילות משותפת לאגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות נעצרו אתמול ארבעה חשודים בהפעלת הרשת, שמכרה את הכדורים וכן מוצרים מזויפים נוספים לטיפול בבעיות אין אונות לגברים. את חקירת הפרשה מלווה פרקליטות מחוז תל אביב. בהמשך היום יובאו להארכת מעצר שלושה מארבעת החשודים בפרשה.

בנוסף למעצרים פשטו אמש חוקרי המשטרה על חנויות למוצרי מין וכן על מחסנים באזור תל אביב. במהלך החיפושים נתפסו אלפי כדורים מזויפים לטיפול באין אונות, תרסיסי השהייה שהכילו חומרים תרופתיים פעילי, תרסיסי "פופרס" האסורים לשימוש ולשיווק וכן שקיות ג'ל מזויפות לטיפול באין אונות. חלק מהמוצרים נתפסו בתוך האריזות המקוריות של המוצרים הנמכרים בחנויות.

על פי הודעת המשטרה הכדורים שנתפסו מכילים סילדנפיל - החומר הפעיל בתרופת "ויאגרה" המאושרת למכירה בבתי מרקחת על ידי רוקחים מוסמכים ומיועדת לגברים הסובלים מאין אונות. עוד נמסר כי שימוש במוצרים המזויפים עלול להגביר את פוטנציאל תופעות הלוואי עד כדי סיכון חיי המשתמשים.

עוד בוואלה! NEWS:
בן זוגה של ההרוגה בתאונת מנוף: "פתחתי טלוויזיה והבנתי שזאת נטע"
האב, האישה ורוח ההייטק: התרומות שגייסו מועמדי מרצ נחשפות
בעקבות "מסדר בושה": בוטל כתב אישום על החזקת סמים נגד חייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully