וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר שעות בנמל התעופה: מאות נוסעי אל על נתקעו בברלין

19.2.2018 / 3:03

הטיסה שאמורה הייתה להגיע מישראל התעכבה במשך שעות, והנוסעים נאלצו להמתין זמן רב בבירת גרמניה עד שובם לארץ. "יש פה אנשים שיפספסו יום עבודה שלם, נציגי החברה לא עונים לטלפון", סיפר אחד הנוסעים. אל על: "מתנצלים על העיכוב אך בטיחות הטיסה היא נר לרגלינו"

נוסעים ממתינים לטיסת אל על בברלין. -, מערכת וואלה! NEWS
הנוסעים בנמל התעופה בברלין, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, -

טיסת אל על מברלין ועליה מאות נוסעים שהייתה אמורה להמריא אתמול (ראשון) בשעה 11:00 (שעון גרמניה) נדחתה כמה פעמים במשך שעות. בכל כמה שעות קיבלו הנוסעים עדכון על דחייה בשעות נוספות.

ליאור, אחד מהנוסעים שנתקעו בברלין סיפר כי הזמין כרטיס טיסה של מותג UP של אל על מברלין חזרה לתל אביב. "הטיסה אמורה היתה להמריא בשעה 11:00 משדה התעופה של ברלין לתל אביב. בשעה 7:40 כשחלק גדול מנוסעי הטיסה עשו את דרכם לשדה, קיבלנו הודעה מאל על שהטיסה נדחית לשעה 14:00. מאז קיבלנו עוד שתי הודעות על דחייה של הטיסה לשעה 20:05 ואז לשעה 20:45 - עשר שעות איחור ממועד הטיסה המקורי". ליאור הוסיף כי "לצערנו נציגי אל על לא עונים לטלפון ואין מענה ותשובות. יש פה אנשים שיפספסו יום עבודה שלם עקב כך שהטיסה צפויה לנחות בישראל רק באמצע הלילה".

מאל על נמסר בתגובה: "בשל תקלה יצאה הטיסה מישראל לברלין באיחור של 9.5 שעות ובשל כך הטיסה מברלין נדחתה. הנוסעים קיבלו הודעות על הדחיה. אנו מתנצלים על העיכוב אך בטיחות הטיסה היא נר לרגלינו".

עוד בוואלה! NEWS:
הצעת חוק באיסלנד: מאסר למבצעי ברית מילה שלא למטרות רפואיות
צבע אדום בשדרות ובשער הנגב: רקטה מעזה התפוצצה בשטח פתוח
"זהב ירוק": ארבעה נעצרו בחשד לגניבת טון אבוקדו ממטע בצפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully