וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: מטוס ובו 65 נוסעים התרסק במרכז המדינה

רשויות החירום הודיעו כי המטוס, שהיה בדרכו מטהראן לעיר יאסוג' שבדרום-מערב המדינה, התרסק באזור הררי במחוז איספהאן, ככל הנראה בשל תנאי מזג האוויר המקשים על הגעה לאתר ההתרסקות. ככל הנראה, איש לא שרד

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מטוס ועליו 65 נוסעים ואנשי צוות התרסק היום (ראשון) במרכז איראן בעקבות מזג אוויר סוער. הטיסה, של חברת "אסמן", התרסקה בהרי הזרגוס, הסמוכים לעיר סמירום שבמחוז איספהאן. המטוס היה בדרכו מטהראן לעיר יאסוג', שבדרום-מערב המדינה. בתחילה הודיע דובר החברה כי כל הנוסעים נספו, אך בהמשך נמסרה הצהרה ולפיה לא ניתן היה להגיע לאתר ההתרסקות ולאמת את מותם

לפי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, המטוס, מדגם 72-500 ATR, נעלם מהמכ"ם כ-50 דקות לאחר שהמריא משדה התעופה מהראבאד שבטהראן, המשמש בעיקר לטיסות פנים. צוותי החירום לא הצליחו לנחות באזור ההתרסקות המשוער בשל מזג האוויר אך גורמי סיוע סוקרים את האזור ההררי בחיפושים אחרי שרידים.

בשבוע שעבר התרסק מטוס נוסעים ברוסיה, כשהיה בדרכו ממוסקבה להרי אורל. 71 נוסעים ואנשי צוות נספו בהתרסקות, שהייתה תאונת התעופה האזרחית הראשונה אחרי יותר משנה.

עוד ידיעות מהעולם
טראמפ תקף את ה-FBI: התמקדו ברוסיה ופספסו את היורה מפלורידה
ראש ממשלת פולין: פושעים פולנים סייעו לנאצים כמו פושעים יהודים

קרובי משפחה של הרוג בהתרסקות המטוס באיראן, 18 בפברואר 2018. רויטרס
איש ככל הנראה לא שרד. קרובי משפחה של הנוסעים שהיו על המטוס/רויטרס

איראן סבלה מכמה אסונות תעופה בשנים האחרונות והיא מחזיקה בצי מטוסים מיושן. המדינה התקשתה לרכוש חלקי חילוף בשל סנקציות שהוטלו עליה במטרה ללחוץ עליה לעצור את פיתוח תכנית הגרעין שלה. רובן הוסרו במסגרת הסכם הגרעין עם המעצמות ב-2015. בשנה שעברה חתמה חברת אסמן, השלישית בגודלה באיראן, על הסכם עם בואינג האמריקנית לרכישת 30 מטוסים מדגם 737.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מפת התרסקות המטוס במרכז איראן. גוגל מפס, אתר רשמי
מפת התרסקות המטוס במרכז איראן/אתר רשמי, גוגל מפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully