וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ תקף את ה-FBI: התמקדו ברוסיה ופספסו את היורה מפלורידה

נשיא ארה"ב צייץ כי התמקדותה של הבולשת הפדרלית בחקירת מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות גרמה ל"בזבוז זמן". בנוסף הוא עקץ את היועץ לביטחון לאומי הרברט מקמסטר. במהלך הלילה שוחח טראמפ עם בעלי תפקידים במחוז שבו בוצע הטבח

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף הבוקר (ראשון) את אנשי הבולשת הפדרלית (FBI) בטענה כי אזלת ידם באיתור הצעיר שביצע את הטבח בתיכון בפלורידה בשבוע שעבר מקורה בהתמקדות בחקירת מעורבות רוסיה בבחירות לנשיאות. "זה בלתי מקובל, הם מבזבזים יותר מדי זמן בניסיון להוכיח קנוניה בין רוסיה לבין הקמפיין של טראמפ", כתב הנשיא בחשבון הטוויטר שלו. "אין קנוניה, תחזרו לעבודה הבסיסית שלכם ותנו לכולנו משהו להתגאות בו!".

בציוץ נוסף עקץ טראמפ את היועץ לביטחון לאומי הרברט מקמאסטר שאתמול לאחר הגשת כתבי האישום בסוף השבוע נגד 13 אזרחי רוסיה בגין גניבת זהות והפצת מידע כוזב ברשת, אמר כי אין ספק שהרוסים התערבו בבחירות. טראמפ כתב כי יועצו שכח לציין ש"המעורבות היחידה הייתה בין רוסיה לקלינטון המושחתת והדמוקרטים". הוא הוסיף: "זכרו את מסמך ההכפשות, האורניום, הנאומים, המיילים ואת החברה של פודסטה!" - כשהוא מציין שורה של פרסומים שעלו לכותרות בהקשר של חקירת המעורבות הרוסית, בהם כאלה שהתבררו כלא מהימנים במלואם.

עוד בוואלה! NEWS:
השליך את נשקו ונטמע בתלמידים שברחו: מבצע הטבח בפלורידה הודה ברצח
ג'יימי נעלמה, ארון הגן בגופו על התלמידים: סיפורי ההרוגים בפלורידה
הטבח בתיכון בפלורידה: הרוצח התאמן בארגון התומך בעליונות הגזע הלבן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנאום על הטבח בבית הספר בפלורידה, 15 בפברואר 2018. רויטרס
"תחזרו לעבודה הבסיסית שלכם". טראמפ/רויטרס

אתמול שוחח טראמפ עם בעלי תפקידים במחוז ברווארד בפלורידה, שם בוצע הטבח בתיכון מרג'ורי סטונמן דגלאס, שגבה את חייהם של 17 תלמידים ומורים. טראמפ הודה לראש העיר כריסטין הונשופסקי על מסירותה לתושבי עירה ולמנהל בית הספר טיי תומפסון על שסייע לתלמידים להגיע למקום מבטחים בשעת סכנה.

בתוך כך ערכו תלמידים, בני משפחותיהם ותושבים בעיירה פארקלנד עצרת מחאה נגד העדר אכיפה מספקת של חוקי הנשק במדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
היועץ לביטחון לאומי הרברט מקמאסטר במינכן ב-17 בפברואר 2018. רויטרס
אמר שאין ספק שהרוסים התערבו בבחירות. מקמאסטר/רויטרס

התקרית שאירעה בשבוע שעבר נחשב לאירוע הירי ההמוני בבית ספר הקטלני ביותר מאז הטבח בתיכון סנדי הוק בניוטאון קונטיקט בשנת 2012. ביום שישי הודה קרוז בפני בית המשפט כי הוא אחראי להריגתם של 17 התלמידים ואנשי סגל ההוראה בתיכון שבו למד בעבר. קרוז, שנאשם ב-17 סעיפים של רצח מתוכנן, הודה שנכנס לבית הספר כשהוא חמוש ברובה חצי אוטומטי מדגם AR-15 והחל לירות בתלמידים שפגש שם, וכן נשא עמו מחסניות תחמושת נוספות בשני תיקים שהביא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully