וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בבית המשפט בנצרת: שופטת הורתה לעצור את חוקר המשטרה

16.2.2018 / 2:12

במהלך דיון בבית משפט השלום בנצרת התפרץ חוקר המשטרה על השופטת בצעקות בגנות בית המשפט והחוקרת הורתה לעצור אותו. לפני כן התלוננה השופטת כי היא "נתקלה בתקלות חמורות שבוצעו בחקירה". המשטרה: "השוטר טופל משמעתית"

סגנית נשיא בית משפט השלום בנצרת, השופטת לילי יונג-גפר. אתר הנהלת בתי המשפט, אתר רשמי
השופטת לילי יונג-גפר/אתר רשמי, אתר הנהלת בתי המשפט

עימות סוער שהתפתח בין חוקר משטרה לשופטת במהלך דיון בבית משפט השלום בנצרת לפני שבועיים, הביא להוראת השופטת לילי יונג-גפר לעצור את השוטר "בגין זילות בית המשפט". הדיון הסוער התפתח סביב בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של חמישה חשודים בסחר בסמים, שנעצרו על ידי שוטרי משטרת כפר כנא.

במהלך הדיון, שבסיומו הוארך מעצרם של החשודים, מתחה השופטת ביקורת על התנהלות המשטרה. היא אמרה כי "נתקלה בתקלות חמורות ביותר שבוצעו בחקירה, במחדלים קשים ובקושי רב לאתר ולמיין את הראיות המפלילות נגד כל אחד מהחשודים". עוד ציינה השופטת יונג-גפר כי חוקר המשטרה אינו מעורה כהלכה בתיק ומתחה ביקורת על התנהלות המשטרה. עם זאת, היא ציינה כי לא מדובר בביקורת אישית כלפי החוקר.

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב: רוסיה אחראית למתקפת הסייבר הנרחבת אשתקד - ותישא בתוצאות
בית המשפט הורה לעצור הזזת מחסום ליד י-ם - העירייה המשיכה בעבודות
למרות התנגדות משרדו: כחלון יתמוך בחוק "קיזוז משכורות מחבלים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו חנך את תחנת המשטרה החדשה בכפר כנא יחד עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך. 21.11.17. קובי גדעון/לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
החוקר צעק: "נמאס מההשפלות האלה". חנוכת תחנת המשטרה בכפר כנא, בשנה שעברה/מערכת וואלה! NEWS, קובי גדעון/לע"מ

בהמשך הצטרף לדיון חוקר משטרה נוסף שהיה שותף לחקירה וסייע באיתור הראיות. על פי הפרוטוקול "בשלב מסוים התפרץ החוקר בצעקות בגנות בית המשפט, כגון: 'נמאס מההשפלות האלה', 'השפלת אותנו מספיק', 'בושה וחרפה' והתבטאויות נוספות, באופן שבו היה כדי לבייש את משטרת ישראל ולהוות זילות קשה של בית המשפט".

בעקבות כך הורתה השופטת לחוקר לצאת מהאולם. עם זאת, לדבריה, גם בדרכו החוצה החוקר המשיך לצעוק ולכן הורתה לעצור אותו. עוד ציינה השופטת יונג-גפר כי החוקר דרש בצעקות כי כל ההשפלות שספג יצוינו בפרוטוקול משום שהפעם לא ישתוק ויגיש תלונה לממונים. האנשים שנכחו באולם אמרו כי מדובר היה בארוע חריג ביותר.

מהמשטרה נמסר כי "התנהלותו החריגה של השוטר אינה עולה בקנה אחד עם כללי ההתנהגות והנורמות הנהוגות במשטרת ישראל. מיד עם קבלת הדיווח, השוטר טופל משמעתית". המשטרה ביקשה להדגיש כי "מקרה זה אינו מיצג את מאות חוקרי המשטרה, הפועלים מדי יום אל מול גורמי אכיפת החוק במסירות ותוך שיתוף פעולה מלא ומיטבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully