וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ גינה את היועץ שהכה את בנות זוגו: "מתנגד לאלימות מכל סוג"

14.2.2018 / 23:44

לאחר שלא מיהר להגיב על התפטרות רוב פורטר ששתי נשים טענו כי נהג כלפיהן באלימות אמר הנשיא כי הוא מתנגד לאלימות במשפחה, "אין בכלל צורך לומר זאת. ועכשיו אתם שומעים זאת". היועץ היה אחראי על רוב המסמכים שמגיעים לשולחנו של טראמפ בטרם החתימה עליהם

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב הערב (רביעי) לראשונה אחרי שתיקה של שבוע לעזיבת העוזר הבכיר שלו אחרי שהכה לכאורה שתי בנות זוג שלו. "אני מתנגד לחלוטין לאלימות מכל סוג וכולם יודעים את זה", אמר טראמפ. "אין בכלל צורך לומר זאת. ועכשיו אתם שומעים את זה". רוב פורטר, שהיה אחראי על רוב המסמכים שמגיעים לשולחנו של טראמפ בטרם החתימה עליהם, הודיע על עזיבתו אחרי שהטענות של גרושותיו פורסמו בתקשורת.

בדיילי מייל צוטטה קולבי הולדרנס, שסיפרה כי פורטר חנק והכה אותה בזמן נישואיהם, במהלך ירח הדבש שלהם באיים הקנריים ובחופשה בפירנצה. באתר אינטרספט צוטטה אשתו השנייה ג'ניפר ווילוג'ביי, שאמרה כי פוטר הכה אותה, כשהיו נשואים בין 2009 ל-2013.

עוד בוואלה! NEWS:
אירועי ירי מחוץ למטה ה-NSA: כמה בני אדם נפצעו; חשוד נעצר
עורך דינו של טראמפ: שילמתי מכיסי את דמי השתיקה לשחקנית הפורנו
טילרסון: תכנית השלום במזרח התיכון נמצאת בשלבים מתקדמים

רוב פורטר מגיש לנשיא ארה"ב טראמפ מסמך, 20 בינואר 2017. רויטרס
"ההאשמות המקוממות האלו אינן נכונות". פורטר מגיש מסמך לטראמפ/רויטרס

הבית הלבן גיבה את פורטר עד שפורסמה תמונה ובה נראתה הולדרנס עם סימני חבלה מתחת לעינה. "אני המום מהטענות נגד רוב פורטר. אין מקום לאלימות במשפחה בחברה שלנו", אמר ראש הסגל בבית הלבן, ג'ון קלי. לפי גורם שהיה מעורב בנושא, גורמים בבית הלבן היו מודעים לטענות נגד פורטר במשך זמן מה, אבל לא ידעו עד כמה המצב חמור עד לימים האחרונים.

למרות התפטרותו, פורטר דחה את הטענות נגדו. "ההאשמות המקוממות האלו אינן נכונות", אמר בהצהרה שפורסמה על ידי הבית הלבן. "הייתי שקוף וכן לגבי הטענות המרושעות האלו, אבל לא אשתתף יותר באופן פומבי בקמפיין ההשמצה המתואם". פורטר לא קיבל עוד את הסיווג הביטחוני שלו. דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, אמרה כי סוגיות הקשורות להתאמתם של גורמים מסוימים עוברות בחינה מקיפה וממושכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully