וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוואלה האחרון בישראל: מיילו מגן החיות האוסטרלי מת בגיל 14

14.2.2018 / 18:53

גן גורו שבקיבוץ ניר דוד נפרד ממיילו, שעשה עלייה לפני 12 שנה ו"שימח ילדים והורים רבים". מיילו, שנולד במלבורן ושמו ניתן לו על שם מעדן חלב מקומי, נמנה עם הקואלות הדרומיות שאותן ניתן למצוא בארבעה גני חיות מחוץ לאוסטרליה

גן החיות האוסטרלי "גן גורו" הודיע היום (רביעי) על מותו של מיילו, הקואלה האחרונה בישראל, בגיל 14. מיילו נולד בגן החיות של מלבורן בפברואר 2004 ושמו ניתן לו על שם מעדן חלב אהוב במולדתו. הוא "עשה עלייה" לגן גורו שבקיבוץ ניר דוד כשהיה בן שנתיים, ללא הוריו. מגן גורו נמסר כי מיילו "שימח ילדים והורים רבים אשר התלהבו לצפות בו וללמוד על חיי הקואלות".

לדברי גן גורו, לאחרונה הראה מיילו סימנים ראשונים של הזדקנות והוא נלקח לבדיקת אולטרסאונד ו-CT. בימים האחרונים הוא ירד באופן חריג במשקל והחל לשתות מים, התנהגות הנחשבת לחריגה עבור קואלות המקבלות את הנוזלים שלהן דרך אכילת עלי אקליפטוס.

עוד בוואלה! NEWS:
חצי שנה אחרי שנעלמה: הכלבה רפונזל נמצאה 300 ק"מ מביתה
יומני ארי הרו חשפו: כך לחץ נתניהו על לפיד לשנות את "חוק מילצ'ן"
בר התגייס לגולני אחרי אחיו ונהרג בתאונה: "כל משפחה הייתה רוצה בן כזה"

הקולאה מיילו. נדב כפיר, מערכת וואלה! NEWS
בני מינו מגיעים למשקל של עד 14 קילוגרמים. מיילו/מערכת וואלה! NEWS, נדב כפיר

מיילו נמנה עם הקואליות הדרומיות, שאותן ניתן למצוא רק בארבעה גני חיות מחוץ לאוסטרליה - בדרום אפריקה, ביפן, בהונג-קונג ועד לאחרונה, גם בישראל. בני מינו מגיעים למשקל של עד 14 קילוגרמים והם נחשבים לגדולים יותר מהקואלות הצפוניות.

מגן גורו נמסר כי הם "מחכים בקוצר רוח להגעתן של קואלות נוספות מאוסטרליה ומקווים שתגענה במהרה. גן גורו חרט על דגלו להיות חלק מהמאמץ העולמי לשימור המין ומתכנן להמשיך להיות חלק מהותי במסורת זו גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully