וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוגים בתאונה בכביש 6: אשר סייע לאמו, בר הלך אחר אחיו

בנתיב השיירה שבגליל המערבי מתכוננים להלוויתו של סמ"ר בר יעקוביאן, שנהרג אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6. קרוב משפחתו: "הוא היה בחור צנוע וישר. הייתי רואה אותו נכנס לישוב במדים והתמלאתי גאווה, זו מכה קשה"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

בבוקר שלאחר התאונה הקטלנית בכביש 6 באזור השרון, במושב נתיב השיירה שבגליל המערבי מנסים להתמודד היום (רביעי) עם הידיעה בדבר מותו של סמ"ר בר יעקוביאן. "מדובר בילד לתפארת, מלח הארץ", אמר לוי מרקוביץ', רכז הביטחון היישובי, וקרוב משפחתו של יעקוביאן.

מרקוביץ', מספר כי הכיר את בר מהיום שבו נולד. היום, הוא נאלץ יחד עם אנשי המושב המונה רק כ-400 תושבים, להיערך למסע ההלוויה. "הגיוס לצה"ל הוא דבר מובן מאליו במשפחה הזו", סיפר. "הוא הלך בדרכי שני האחים הבוגרים שלו, כולם קרביים וביחידות הטובות ביותר. בכל דבר התייעץ איתם. גם הוא כל מה שהיה צריך לעשות או שהתבקש לעשות - תמיד עשה ברצון. הוא לא הזיק לזבוב. בחור צנוע וישר. הייתי רואה אותו נכנס לישוב במדים ואני הייתי מתמלא גאווה. כל משפחה הייתה רוצה בן כזה".

עוד בוואלה! NEWS:
המלצות המשטרה: להעמיד לדין את נתניהו בשוחד בתיקי 1000 ו-2000
חרף ההמלצות החד-משמעיות נגד נתניהו - הדרך לכתב אישום עוד רחוקה

סמל ראשון בר יעקוביאן שנהרג בכביש 6. דובר צה"ל, דובר צה"ל
"מותו הוא מכה קשה ליישוב", סמל יעקוביאן/דובר צה"ל, דובר צה"ל

עמליה יערי, דודתו של יעקוביאן, סיפרה לוואלה! NEWS כי חלם על קריירה צבאית. היא אמרה כי היו לו חברים וחברות רבים, וכי התכוון לקחת את אמא שלו לטיול הגדול של אחרי שירות החובה. היא סיפרה כי שוחחה עמו ביום ראשון, כשיצא לכיוון היחידה עם כל הציוד שלו.

עוד באותו נושא

תאונה קטלנית בכביש 6: שני חיילים נהרגו, 10 נפצעו בדרגות שונות

לכתבה המלאה
תאונת דרכים במחלף ניצני עוז שבכביש 6, פברואר 2018. מד"א
זירת התאונה במחלף ניצני עוז, אתמול/מד"א

אילנה, תושבת נתיב השיירה, סיפרה אף היא כי הכירה את בר מיום לידתו. כמו כל חברי המושב היא מתקשה עדיין לעכל את הבשורה המרה. "ילד מקסים. אין מילים", אמרה. "זו מכה קשה לכל נתיב השיירה. אני זוכרת אותו משתתף בפעילויות הנוער כאן בשעות אחר הלימודים, כשגדל גם הדריך. מדובר בילד ערכי שאפשר להגיד עליו רק דברים טובים ושהיה תמיד גאווה לישוב". .

הלוויתו של יעקוביאן תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין שבמושב

אשר התגייס למרות בקשת אמו: "כולם צפו לו גדולות"

בתאונה נהרג גם סמ"ר אשר טספו בן ה-21 מפתח תקווה. הלווייתו תתקיים היום בשעה 13:30 בבית העלמין סגולה שבעיר. שניהם הועלו לדרגת סמ"ר לאחר מותם.

אחיו הגדול של אשר, גטנאט, התקשה לספר על אחיו בבוקר שלאחר מותו. "פקד אותנו אסון גדול", אמר. "אני מצטער על אחי שהיה עוזר המון לאימא. בכל הזדמנות היה נותן לה כסף ומסייע בעבודות בבית".

ילקל אללין, בן דודו של אשר, הגיע מנהריה לבית המשפחה עם הישמע דבר הטרגדיה. "זו משפחה טובה וחמה, כולם ביחד", אמר. "צפו לו עתיד גדול. אהב את הצבא, היה גאה לשרת ועוד בקרבי תיכנן להמשיך לשרת בצבא, ורצה קריירה צבאית. כשהודיעו לי שעשה תאונה מיד הגעתי לכאן. אימא שלו לא רצתה שיתגייס, אבל הוא לא ויתר כי אהב את גולני. אמא שלו פחדה עליו ודאגה, ותראה מה קרה, הגרוע מכל. הוא היה מורעל על הצבא. אם היה מת במלחמה זה היה בשביל המדינה - אבל פה הוא מת סתם".

סמל ראשון אשטו טספו שנהרג בכביש 6. דובר צה"ל, דובר צה"ל
סמל ראשון אשר טספו/דובר צה"ל, דובר צה"ל

שני החיילים נהרגו בעקבות התנגשות בין משאית לשלושה כלי רכב במחלף ניצני עוז שבכביש 6. עשרה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, ובהם אחד באורח קשה, אחד באורח בינוני ושמונה נוספים שנפצעו באורח קל. הפצועים פונו לבתי החולים מאיר שבכפר סבא, הלל יפה שבחדרה ולניאדו שבנתניה.

נהג המשאית שנפצע גם הוא באורח קל שוחרר מבית החולים. מיד לאחר מכן הוא עוכב לחקירה שבסיומה הוא נעצר. בית הדין לתעבורה בפתח תקווה האריך את מעצרו עד מחר.

על פי גורמים במחוז מרכז של המשטרה, מבדיקה של הארוע עולה כי נהג הסמיטריילר לא הצליח לבלום את רכבו הכבד. הוא פגע בשלושה רכבים צבאיים שנסעו בצורה איטית מצפון לדרום. בתאונה נהרגו שני חיילים שישבו במושבים האחוריים ונפצעו עוד עשרה. כבר אתמול בערב נשלל הכיוון הפח"עי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully