וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיים לא תנחשו בת כמה הסבתא שלא מפסיקה לקבל הצעות נישואים (או סקס)

21.2.2018 / 11:45

בגיל 35, הפכה קרי הילטון לסבתא. ולא, האישה שהוציאה 13 אלף ליש"ט על ניתוחים פלסטיים ממש, אבל ממש לא נראית כמו הסבתא הרגילה שאתם מכירים

carrie__hilton

קרי הילטון נחשבת לסבתא הצעירה ביותר באנגליה, ולבטח אחת הפופולריות והמושכות שבהן. היא בסך הכל 36, וכשקלאריס, בתה בת ה-17 הפכה לאמא בעצמה בגיל 18, הפכה מפורסמת - גם בשל הסיפור, אך בעיקר בשל המראה.

הילטון, מאמנת קיקבוסינג מבולטון, הוציאה לא פחות מ-13 אלף ליש"ט על ניתוחים פלסטיים בחמש השנים האחרונות (בין היתר על ניתוחי חזה ותוספות שיער) והפכה לכוכבת רשת, עם אלפי עוקבים באינסטגרם שרק מחכים לתמונה החושפנית הבאה שתפרסם.

עוד בנושא:

עדיף מאוחר? זהו הגיל המפתיע שבו הסקס הוא הכי מהנה ומספק
צפו: הריקוד הסקסי הזה גרם למעצרה של רקדנית הבטן
רצה להציג את החברה שלו כבדיחה מרקדת - והפך אותה לכוכבת

"קיבלתי הרבה הודעות ממעריצים", אמרה לאחרונה. "רובם מבקשים סקס או דייטים. אפילו קיבלתי הצעות נישואים". לטענתה, ההצעות הללו הגיעו מגברים ברחבי כל העולם - מספרד, טורקיה, יוון, אפילו מתאילנד.

עוד באותו נושא

בחיים לא תאמינו בת כמה הסבתא ולמה היא עיצבנה צופים

לכתבה המלאה

בנוסף להצעות נישואים, היא מקבלת גם תמונות. "קיבלתי תמונות קצת יותר מדי גסות ברשתות החברתיות", הודתה. "אבל למען האמת זה מחמיא ואני חושבת שזה נהדר. אחרי הכל, אני סבתא!"

אבל יש לנו חדשות רעות לכל הסבים שחשבו שמצאו זיווג פוטנציאלי: לקרי, שמעוניינת לפצוח בקריירת דוגמנות הלבשה תחתונה, יש בן זוג. "אני מקווה שכל תשומת הלב הזו תגרום לו להיות יותר דרוך", התלוצצה.

כן, אנשים בקושי מאמינים שהיא אמא, שלא לדבר על סבתא. "לפעמים אני אומרת שאני אחות של קלאריס, ואז אנחנו צוחקות". לעתים, השתיים אפילו לובשות זו את הבגדים של האחרת.

אז מה הסוד שלה? "תמיד הייתי בכושר ואקטיבית. אני לא אוהבת לצאת הרבה, כל מה שאני עושה זה מתאמנת ועובדת. עדיין לא התרגלתי לעובדה שאני סבתא".

  • עוד באותו נושא:
  • סבתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully