וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף מאוחר? זהו הגיל המפתיע שבו הסקס הוא הכי מהנה ומספק

13.2.2018 / 11:00

מסתבר שאנחנו מגיעים לשיא המיני שלנו בשנות השישים לחיינו, כך על פי מחקר שנערך לאחרונה, ויש גם גיל מדויק בו הסקס הוא הטוב ביותר. מופתעים? המומחים טוענים כי התוצאות הגיוניות מאוד

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

נוטים לחשוב על אנשים צעירים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם כאלה שנהנים יותר מכולם מחיי המין שלהם, אך על פי מחקר שנערך לאחרונה יש לאנשים בגילאים הללו עוד למה לצפות. תוצאות המחקר, בו השתתפו 5,000 מבוגרים רווקים בגילאים שונים בארצות הברית, העלו כי אנשים מגיעים לשיא שלהם מבחינה מינית רק בשנות ה-60 לחייהם. למעשה, מסתבר כי הגיל הכי טוב מבחינת נשים (פנויות) לעשות בו סקס הוא 66 ומבחינת גברים (פנויים) זה 64.

פסיכולוגית הסקס, דוקטור מדלין קאסטייאנוס, טוענת שיחסי מין הופכים מספקים יותר עבור אנשים בגילאים הללו מכיוון שהם כבר מנוסים, יודעים מה הם רוצים וחשים חופשיים לחקור את גבולות המיניות שלהם. "ככל שאנחנו מתבגרים אנחנו מכירים את הגוף שלנו יותר", הסבירה.

עוד בנושא
מומחים ממליצים על "אתגר 30 ימי סקס" לשדרוג חיי המין שלכם
מחקר מדעי מאשש: הומואים ולסביות טובים יותר במיטה מסטרייטים

זוג קשישים. ShutterStock
הסקס הולך ומשתפר עם הגיל/ShutterStock

במחקר נוסף שנערך בנושא, סיפרו נשים בגיל הזהב שחיי המין בשנות ה-70 שלהן היו מספקים באותה מידה, אם לא יותר, מאשר כשהיו בנות 40. דוקטור קאסטייאנוס סיפרה כי לא מעט אנשים הופכים לנועזים יותר ככל שהשנים חולפות. "הרבה מהם הגיעו לגיל הזה עם ניסיון מיני צר ומצומצם, שהוגבל על ידי השותפים שלהם למיטה", אמרה, "למשל, רווקים בני 60 ניהלו מערכות יחסים ארוכות בעבר ועכשיו רוצים להמשיך לחקור את המיניות שלהם".

מחקרים קודמים הראו כי אנשים ממשיכים לבלות זמן רב בין הסדינים גם כאשר הם מטפסים בסולם הגילאים. מחקר שהתפרסם ב-2007 גילה כי אנשים בשנות ה-80 ואפילו ה-90 לחייהם ממשיכים לקיים יחסי מין ולאונן. בסך הכול ניתן לקבוע - סקס הוא לא פעילות לצעירים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully