וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצה להציג את החברה שלו כבדיחה מרקדת - והפך אותה לכוכבת

12.2.2018 / 9:20

סטודנט שמהופנט בכל פעם שחברתו עולה על רחבת הריקודים, החליט לתעד את צעדי הריקוד הביזאריים שלה ולהוכיח לחבריה הקרובים כמה גרוע היא רוקדת. הוא לא האמין כשגילה שיותר מ-4 מיליון איש כבר צפו בסרטון שלו - והתאהבו בה

צילום מסך

גם אתם רוקדים מוזר במסיבות? הסטודנטית בת ה-20, טיילור ריד, יכולה להזדהות אתכם. היא רקדנית די גרועה, בלשון המעטה, אבל זה לא מנע ממנה להפוך לכוכבת רשת עם יותר מ-4 מיליון צפיות לסרטון הריקוד הביזארי שלה. החבר שלה, לאודר מקוויליאמס, מודה שהוא מהופנט כל פעם מחדש מכישרון הריקוד של טיילור - ולכן החליט לצלם את הרגע כדי שמקורביה יראו עד כמה נורא הדבר. בניגוד לציפיות שלו, טיילור זכתה ליותר מ-230 אלף תגובות מפרגנות דווקא מצופים שהתלהבו מיכולות הריקוד שהפגינה ברחבת הריקודים.

השניים יצאו בשבת ה-3 בפברואר למועדון במבו שבגלאזגו, סקוטלנד. לאודר הודה שגם הוא אינו רקדן טוב במיוחד - אבל זה כלום לעומת תנועות הריקוד של החברה שלה, "טיילור לוקחת את זה לרמה אחרת לגמרי. לפעמים אני מוצא את עצמי בוהה בה ומחייך פשוט מהצעדים שהיא ממציאה", אמר לאודר ל"מירור אונליין". לצד הסרטון שפרסם ברשת יום לאחר מכן הוא כתב: "לפחות אני לא צריך להיות מודאג שגברים יתחילו עם החברה שלי כשהיא זזה ככה".

אתם רוקדים יותר טוב?

עוד באותו נושא

נזרקה מטיסה רק כדי להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם

לכתבה המלאה

על הצלחת הסרטון אמר לאודר: "הייתה לי כמות קטנה מאוד של עוקבים לפני כן, אז חשבתי שהסרטון יזכה רק לכמה לייקים מחברים של טיילור. מעולם לא ציפיתי שזה יגיע כל כך רחוק ויזכה לשיתופים בכל כך הרבה מדינות. זה מטורף כמה אנשים כבר צפו בסרטון ואני מרוצה שאנשים אוהבים אותו".

חלק מהגולשים בחרו לכעוס על החבר, בטענה שהוא ניסה להביך אותה כשבחר לפרסם את הסרטון ברשת. הוא מרגיע את הרוחות: "זה פורסם באישורה של טיילור. צילמתי את הסרטון בשבת בלילה ולגמרי שכחתי ממנו. רק בראשון אחה"צ מצאתי אותו שוב בנייד שלי והראיתי אותו לטיילור. שנינו חשבנו שזה מצחיק. לא האמנתי כמה גרוע היא רוקדת. שאלתי אותה אם זה בסדר שאפרסם את הסרטון והיא הסכימה. היו לי רק 42 עוקבים אז חשבתי שאולי הסרטון יוכל לצבור 100 לייקים, בעיקר מחבריה של טיילור, אבל לראות פתאום שהוא קיבל 230 אלף לייקים - זה מטורף".

לאודר וטיילור הפכו לכוכבי רשת בזכות הריקוד הביזארי שלה. צילום מסך
לאודר וטיילור הפכו לכוכבי רשת בזכות הריקוד הביזארי שלה/צילום מסך

לאודר מודע לכך שהצלחת הסרטון שלו היא גם עניין של טיימינג ומזל, "אני יודע שיש הרבה סרטונים דומים ברשת. אני חושב שזה שלי הצליח כי הרבה אנשים, בעיקר בנות או בני הזוג שלהן, יכולים להזדהות עם הסרטון הזה. הרבה אנשים תייגו אחרים או העידו על עצמם שככה הם רוקדים". המסקנה המתבקשת: תרקדו כאילו אף אחד לא מסתכל עליכם. רק לא בחתונות. שם זה לא תקף, סבא!

עוד קצת צעדי ריקוד שלה

ברשת מזדהים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully