וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדת רפאים" או זיוף? צפו ברגע המטורף שצולם בסניף בנק בפרו

11.2.2018 / 11:11

אחד מעובדי הבנק צילם את חבריו, כשלפתע נדהם לראות ילדה שנראתה כבת 10. היא הופיעה משום מקום, רצה לצד השני של הסניף, ונעלמה. הסרטון גרף מאות אלפי צפיות, אבל מה באמת קרה שם?

צילום מסך

סרטון הזוי ודי מלחיץ צולם בלפני כשבוע בסניף בנק בלימה, בירת פרו, בו ניתן לראות "ילדת רפאים", שמופיעה משום מקום ורצה ברחבי הסניף, לפני שהיא נעלמת שוב כלא הייתה. עדי ראייה מספרים שראו את הילדה, שנראתה כבת תשע או עשר, מופיעה לפתע ורצה מאחוריהם. האם היא החליטה "לרדוף" את הבנק או את אחד מעובדיו מסיבה כלשהי? או שמדובר באשליה אחת גדולה?

עוד בנושא

אדם טוען שרוח רפאים של תינוק חצוי ראש רודפת אותו - ויש לו הוכחות מצמררות
טוענת שעשתה סקס עם 15 רוחות רפאים - וויתרה על גברים בשבילן

רוח רפאים בבנק. צילום מסך
יש לכם הסבר לזה?/צילום מסך

הסרטון נפתח כאשר הצלם, עומד מאחורי שניים מחבריו לעבודה - אחת יושבת ואחד נשען על שולחן - בשלב זה דמותה של הילדה רצה לתוך המשרד מאחורי האיש הנשען. הצלם אומר: "ראיתי הרגע ילדה עוברת פה, הילדה הבוכה (אגדה דרום אמריקאית על רוח רפאים של אישה מתייפחת בשם יורונה)".

האדם שמולו השיב: "למה?", בהנחה שמדובר בבדיחה, אך הצלם נראה רציני לחלוטין והולך לבדוק לאן הלכה הילדה, אך מגלה שהיא פשוט נעלמה. "אני נשבע שראיתי פה רוח של ילדה, אני אראה לכם בסרטון", הוא ניסה לשכנע. הסרטון שלו עשה כמובן את דרכו לאינטרנט, וגרף מאות אלפי צפיות. העניין בו גבר לאחרונה שאנשים שמו לב שדלת הבנק נפתחה ללא סיבה נראית לעין.

חלק מהצופים נבהלו מהסרטון, בעוד אחרים בטוחים שמדובר בזיוף. מה אתם אומרים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully