וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלעדיי היא הייתה מתה": השוטרת שהצילה את הילדה שננשכה משחזרת

13.2.2018 / 7:49

רס"ל יעל אדרי, שוטרת בתחנת אופקים, סיפרה על רגעי האימה שבהם נחלצה לעזרתה של בת 8 שהותקפה בידי להקת כלבים בעיר ונפצעה בינוני. "היא הייתה שרועה על הרצפה. רצתי לעברה, נאבקתי עם הכלבים. זרקתי עליהם אבנים - ונחלצנו". אמה של הילדה: "החברים ברחו והיא נשארה לבד"

להקות כלבים משוטטים בבית שמש. מערכת וואלה! NEWS
להקת כלבים משוטטים/מערכת וואלה! NEWS

רב סמל יעל אדרי, שוטרת בתחנת אופקים, סיפרה אמש (שני) על רגעי האימה שבהם הותקפה ילדה בת שמונה תושבת העיר על ידי להקת כלבים, כשהלכה ללא השגחה בשדה הגובל באופקים. "אם לא הייתי מגיעה, היא לא הייתה קיימת", אמרה לוואלה! NEWS.

"התקבל דיווח על ילדה קטנה שהותקפה על ידי קבוצת כלבים. חברתי למודיעה המשטרתית והגעתי למקום. פתחתי את הדלת של הניידת ורצתי לעבר הילדה, שהייתה שרועה על הרצפה ולא יכלה לזוז", סיפרה רס"ל אדרי. "נאבקנו עם הכלבים כדי להוציא אותה. הכלבים ניסו לתקוף גם אותי, אבל זרקתי לעברם אבנים ונחלצנו שתינו מהאירוע. הרמתי את הילדה ולקחתי אותה לצוות מד"א. ליוויתי אותה לבית החולים". לדברי אדרי, "הילדה הייתה גיבורה ונאבקה על חייה".

עוד בוואלה! NEWS:
מהנדס ישראלי בן 46 מהצפון נהרג בתאונת דרכים בבולגריה
בעקבות כרזת חמאס: אבטחה הוצמדה לרב הראשי הספרדי
תיעוד: מתנחלים רעולי פנים תוקפים פעילי שמאל בדרום הר חברון

השדה הסמוך לאופקים, שבו ננשכה ילדה בת שמונה בידי כלבים. גוגל מפות, מערכת וואלה! NEWS
השדה בו ננשכה הילדה באופקים/מערכת וואלה! NEWS, גוגל מפות

אמה של הילדה סיפרה אמש בבית החולים סורוקה, שבו מאושפזת בתה, כי הייתה בדרכה הביתה מהעבודה כשקיבלה טלפון מאמה, שסיפרה לה שהנכדה ננשכה. "חשבתי שאולי נשכו אותה לא חזק, אבל אז הבנתי שזה משהו רציני", אמרה. "הבנתי מהשוטרת שהיא מצאה אותה לבד בשטח פתוח עם הכלבים. היא הייתה קודם עם ילדים, אבל הם ברחו והיא נשארה לבד".

"היא כנראה התקרבה אל הכלבים, אולי הציקה להם", אמרה האם. "אני לא יודעת למה הם רצו אחריה ותקפו אותה".

מעיריית אופקים נמסר: "תופעת הכלבים המשוטטים היא תופעה ארצית ובפרט באזורינו, כיוון שהם מגיעים מהשטחים הפתוחים. אנו מטפלים בתופעה בכל האמצעים העומדים לרשותנו. העירייה לוכדת באופן שוטף את הכלבים באמצעות יחידת הפיצוח של משרד החקלאות, וכן נעשים מארבים ותפיסות של הכלבים באופן עצמאי של הרשות. מדובר במשימה לא פשוטה, ולכן חברו כל ראשי הרשויות באזור והוחלט על איחוד שירותי הווטרינריה האזורית במסגרת אשכול נגב מערבי. במקרה הנוכחי מדובר בכלבים השייכים לחווה הממוקמת כקילומטר מהעיר. הם נתפסו ויטופלו בהתאם לחוק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בלהה הברפלד, הותקפה על ידי כלבים בבית שמש 12 ביולי 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
כלבים משוטטים בבית שמש, לפני כשנתיים/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully