וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת כלבים תקפה בת 8 שהייתה לבדה בשדה באופקים; מצבה בינוני

12.2.2018 / 18:24

הילדה נקלעה למתקפה כשהייתה ללא השגחה בשדה הצמוד לעיר, שם לפי המשטרה תקפו אותה עשרה כלבים. הכוח הבריח אותם משם ואחת השוטרות הרגיעה אותה ופינתה אותה לבית החולים. צוות מד"א: "היא הייתה נסערת וסבלה מנשיכות בכל הגוף"

השדה הסמוך לאופקים, שבו ננשכה ילדה בת שמונה בידי כלבים. גוגל מפות, מערכת וואלה! NEWS
השטח שבו הלכה הילדה בסמוך לרחוב כליל החורש בעיר/מערכת וואלה! NEWS, גוגל מפות

ילדה בת שמונה נפצעה באורח בינוני לאחר שהותקפה היום (שני) על ידי כמה כלבים משוטטים, בשדה פתוח הצמוד לאופקים. כוח של משטרת ישראל וגורמי אכיפה נוספים הגיעו רגלית את אזור התקיפה והבריחו את הכלבים מהמקום. הילדה, שהייתה ללא השגחה, פונתה על ידי אחת השוטרות לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

עם הכנסתה של הילדה לניידת, היא נבדקה גם על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א. לפי גורמי הרפואה, היא ננשכה בכל גופה והייתה נסערת מאוד. במשטרה טוענים כי עשרה כלבים הוברחו מהמקום.

"כשהגענו למקום, ראינו סמוך ליער אופקים בתוך רכב משטרתי ילדה כבת שמונה", סיפור החובש יחיאל תורגמן והפרמדיקית אדר לסרסי. "השוטרת הגנה עליה וניסתה להרגיע אותה, הילדה הייתה נסערת וסבלה מפצעי נשיכות בכל הגוף. סיפרו לנו שלהקה של כלבים משוטטים תקפה ונשכה אותה. הענקנו לה טיפול רפואי תוך שאנחנו מרגיעים אותה ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully