וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלית נרצחה ביריות במקסיקו ברכבה, ככל הנראה במהלך שוד

11.2.2018 / 20:43

על פי כלי תקשורת במדינה, הרצח אירע במהלך שוד סמוך לעיר טולום, בזמן שהישראלית נסעה בדרך עפר באזור. משפחתה נמצאת כעת במקסיקו והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מסייעת בהעברת הגופה לישראל

אילוסטרציה - רכב. -, מערכת וואלה! NEWS
ישראלית נרצחה במקסיקו/מערכת וואלה! NEWS, -

אזרחית ישראלית נרצחה במהלך יום שישי האחרון במקסיקו, בדרך עפר במרחק של כ-20 ק"מ מצפון לעיר טולום. על פי כלי התקשורת במדינה, הרצח התבצע בזמן שנסעה במכוניתה, ככל הנראה במהלך שוד.

לפי הדיווחים, חוקרי המשטרה שהגיעו לזירת הרצח מצאו האישה כשעל גופתה סימני ירי. בעלה אמר לשוטרים כי זמן קצר לפני כן יצאה מביתם. הוא טען כי היו בידי סכום כסף גבוה, שלאחר האירוע לא נמצא ברשותה.

בעקבות האירוע, משפחתה של הנרצחת המריאה מישראל ולאחרונה נחתה במקסיקו. קונסולית ישראל במקסיקו,עידית דוידוביץ, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מסייעים בהעברת הגופה חזרה לארץ.

לפני כשבועיים נעצר באנטיגואה שבאיים הקריביים איליה רומנוב, שייט ישראלי בן 30 מחיפה, בגין מעורבות בתקרית אלימה ואף יוחס לו חשד לניסיון רצח. במשרד החוץ אישרו את הפרטים וציינו כי קונסולית ישראל בסנטו דומינגו שוחחה עמו ועם עורך דינו. גורמי אכיפת החוק במדינה הסבירו כי בשלב זה ממתינים להתאוששות של אחד מהנפגעים בתקרית כדי לתשאל אותו על האירוע.

קונסולית ישראל נמצאת בקשר עם הרשויות במדינה כדי לוודא שהוא זוכה לתנאים מעצר הולמים ולייצוג משפטי. ממשרד החוץ נמסר כי אנשיו נמצאים בשר עם משפחת העצור, אך הדגשיו כי אין באפשרותם להתערב בהליכים משפטיים במדינות אחרות.

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש למשטרה: עכבו את פרסום ההמלצות בתיקי ראש הממשלה
בישראל מעריכים: התקרית הבאה עם איראן היא עניין של זמן
הם יורים גם בכלי טיס: הכורדים הפילו מסוק טורקי בסוריה. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully