וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד להתעללות בתינוק בנתניה: רופא קבע כי הפציעות נגרמו מאלימות

7.2.2018 / 19:52

לפי חוות דעת של מומחה בכיר, התינוק בן 3 החודשים שהובא לבית החולים לניאדו סובל מחבלות ומשברים שנגרמו ממקור חיצוני, ולא ממחלה או מצב בריאותי אחר. בית המשפט שחרר את ההורים ממעצר

צילום: אבי כהן, עריכה: תום זואילי

בית המשפט שחרר היום (רביעי) ממעצר את הורי התינוק שהובא שלשום לבית החולים לניאדו בנתניה עם חבלות ושברים בחלקי גופו. ביממה האחרונה, התינוק, בן שלושה חודשים בלבד, נבדק בידי רופא מומחה ובכיר, שגם עבר על תוצאות הבדיקות הנוספות שבוצעו בבית החולים. בחוות דעתו, נכתב כי הפגיעות שנגרמו לתינוק אינן תוצאה של מחלת עור או כשל בריאותי אחר, אלא נוצרו בעקבות פגיעה חיצונית ומעשי אלימות.

חוקרי המשטרה המשטרה בשאלה מי מההורים תקף את התינוק, שכן לטענתם הוא שהה עמם כל הזמן ולא היה בידיו של גורם שלישי. בשעות הצהריים הובאו ההורים, בני 29 ו-26, לבית משפט השלום בפתח תקווה.

ההורים מסרו באמצעות סנגורם ג'קי סגרון: "אנחנו מתגעגעים לתינוק שלנו. גם אנחנו רוצים לדעת ממה החבלות". סנגורם אמר כי "לטעמי משטרת ישראל מיהרה לעצור את מרשיי וטוב הייתה עושה לו הייתה בודקת היטב את העובדות. בית המשפט קיבל את עמדתי והורה על שחרור החשודים".

הזוג נעצר אתמול בחשד להתעללות קשה בבנם שהובא לבית החולים. ההורים אינם מוכרים למשטרה או לרשויות הרווחה. "ההורים לא מספרים ממה נגרמו החבלות והשברים. החשד הוא שבנם עבר התעללות קשה מאוד", אמר אתמול בכיר במשטרת מרחב שרון. בבית החולים יוצב מצבו של התינוק והועבר דיווח מידי לרשויות הרווחה.

(עדכון ראשון: 15:20)

עוד בוואלה! NEWS
פיגוע דקירה בכרמי צור: מאבטח נפצע קל; המחבל נורה למוות
עשרות אלפי שקלים נזרקו מהחלון: גנבו מיליונים מרכב מודיעין אזרחי בגני תקווה
סבלה משלשולים והקאות: בת 4 מקריית גת מתה מהתייבשות

בית משפט השלום - פתח תקווה, בית משפט המחוזי מרכז. שרון בוקוב
בית משפט השלום בפתח תקווה/שרון בוקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully