וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבלה משלשולים והקאות: בת 4 מקריית גת מתה מהתייבשות

7.2.2018 / 9:43

הילדה פונתה באמצעות ניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום לבית החולים ברזילי באשקלון. על פי הערכות גורמי רפואה, היא מתה כתוצאה מהתייבשות קשה לאחר שהייתה חולה בימים האחרונים. בבית החולים נלקחו דגימות כדי לברר את נסיבות מותה

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
הילדה הגיעה ללא רוח חיים לבית החולים/ראובן קסטרו

ילדה בת ארבע מתה היום (רביעי) כתוצאה מהתייבשות בביתה בקריית גת. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים ברזילי שבאשקלון כשהיא במצב קשה תוך פעולות החייאה, ומותה נקבע מאוחר יותר. על פי הערכות גורמי רפואה, היא מתה כתוצאה מהתייבשות קשה לאחר שסבלה בימים האחרונים משלשולים והקאות מרובות. לדברי, הוריה היא הייתה חולה במשך כיומיים לפני כן. נלקחו כמה בדיקות כדי לברר את המחלה ממנה סבלה.

לפני כשנה נפגע ילד בן ארבע במצב קשה מהתייבשות, לאחר ששהה במכונית לבדו במשך כמה שעות. הילד, תושב זרזיר שבעמק יזרעאל, אושפז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים. המשטרה מסרה כי היא בודקת חשד שהוא נשכח במכונית או נכנס אליה ללא ידיעת הוריו.

בשנה שעבר תינוקת בת שנה מתה לאחר שנשכחה במכונית באבני חפץ שבשומרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם נקבע מותה כעבור שעה קלה. לפני כשנתיים ילדה כבת ארבע מתה לאחר שככל הנראה נשכחה בכלי רכב בפזורה הבדואית ליד ערד. הילדה הובאה למרכז הרפואי בערד כשהיא מחוסרת הכרה, וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully