וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפי שקלים נזרקו מהחלון: גנבו מיליונים מרכב מודיעין אזרחי בגני תקווה

7.2.2018 / 8:21

בחודש נובמבר הצליחו גנבים לקחת מיליוני שקלים מרכב של חברת "מודיעין אזרחי" שחנה בגני תקווה. לאחר חקירה ארוכה ושימוש באמצעים טכנולוגיים אותרו שני תושבי קריית גת ונעצרו בביתם. כשהבחין אחד הגנבים בשוטרים, ניסה להעלים ראיות וזרק עשרות אלפי שקלים מהחלון

צילום: אנשי הדממה וניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש ויוסי אלטר

המשטרה עצרה שני חשודים בחשד לגניבת מיליוני שקלים ממשאית להובלת כספים של חברת הבלדרות "מודיעין אזרחי" בגני תקווה. החשודים, תושהי קריית גת בני 27 ו-50 יובאו היום (רביעי) לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

בסוף חודש נובמבר הוקפצו כוחות גדולים של משטרה לגני תקווה בעקבות דיווח על מיליוני שקלים שנגנבו מכלי הרכב של חברת הבלדרות. צוות חקירות מיוחד פתח בחקירה תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגים מתקדמים ביותר, שהביאו לאיתור זהותם של החשודים במעשה. אמש, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו בלשי המשטרה בשעות הבוקר המוקדמות לביתם של החשודים ועצרו אותם. כשהבחין החשדו בן ה-50 בשוטרים, השליך מחלון ביתו עשרות אלפי שקלים.

עוד בוואלה! NEWS:
פיגוע דקירה בכרמי צור: מאבטח נפצע קל; המחבל נורה למוות
"רוצה כמו בצרפת": טראמפ הורה לפנטגון לתכנן מצעד צבאי בוושינגטון
צה"ל פשט בשכם על בית אביו של המחבל מאריאל; הרוג ועשרות פצועים בעימותים

שוד בגני תקווה 30 בנובמבר 2017. ראובן קסטרו
רכב חברת "מודיעין אזרחי" שנפרץ, נובמבר 2017/ראובן קסטרו

החשודים נלקחו לתחנת דן ונחקרו בגין התפרצות לרכב, גניבה, שיבוש הליכי משפט וקשירת קשר לביצוע פשע. בתום החקירה נכלאו. חוקרי המשטרה, בפיקודו של סגן-ניצב אלי פינטו, מפקד משטרת מסובים, גבו עדות ממאבטחי המשאית. אלה סיפרו כי יצאו כדי לאסוף כסף מהחנויות ולא נתקלו בשודדים. החוקרים שצפו במצלמות אבטחה מתוך הרכב גילו כי הגנבים שברו את חריר הירי בדופן דלת הרכב בצדו של הנהג והעבירו דרכו מוט שבעזרתו פתחו את דלת צדה של המשאית וגנבו את השק ובו סכום של כארבעה מיליון שקלים. זאת, מבלי להשאיר עקבות או לפרוץ את המשאית בצורה אגרסיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully