וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילים על אסדות הגז: חיזבאללה בסרטון מאיים על ישראל

ברקע המתיחות סביב הקידוחים בים התיכון, הארגון השיעי פרסם סרטון ובו נשמע נסראללה מזהיר את ישראל ומוצגים מוקדים שנמצאים בטווח הטילים שלו. "מי שיפגע באסדות הגז והנפט שלנו, ייפגע בעצמו"

צילום: מתוך הטוויטר של חיזבאללה בלבנון, עריכה: תום זואילי

חיזבאללה פרסם היום (שלישי) סרטון שבו הוא מאיים לפגוע באסדות הגז של ישראל בים התיכון - אם היא תפגע באסדות הגז של לבנון.

"מי שייפגע באסדות העתידיות של הגז והנפט במים הטריטורילים של לבנון, האסדות שלו ייפגעו", נראה מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בסרטון, בקטע מלפני כמה שנים. "הם יודעים שלבנון מסוגלת לעשות זאת".

בסרטון נראה מעבר נקורה ואחריו שר הביטחון אביגדור ליברמן, ולצדו הכיתוב: "בלוק 9 הוא שלנו". בשבוע שעבר הזהיר ליברמן חברות זרות שלא לקדוח בחלקה הימית השנויה במחלוקת, ועורר תגובות נזעמות בביירות.

לקריאה נוספת בנושא
נתניהו בגבול הצפון: "פנינו לשלום - אך לא כדאי לאיש לנסות אותנו"
מנהיגי לבנון מזהירים: החומה שמקימה ישראל בגבול - סכנה לאזור

תמונה מתוך סרטון בו חיזבאללה מאיים על טילים לעבר אסדות הגז. -, מערכת וואלה! NEWS
תמונה מתוך סרטון בו חיזבאללה מאיים על טילים לעבר אסדות הגז/מערכת וואלה! NEWS, -

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר היום במהלך סיור של הקבינט המדיני-ביטחוני בגבול הצפון, כי הוא "מתרשם מהעבודה הגדולה שצה"ל עושה כאן כדי להגן על גבולותינו ולהגן על מדינתו". לדבריו, "פנינו לשלום, אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ואני לא מציע לאיש שינסה אותנו".

הסיור, שנערך כחלק ממה שמוגדר "העמקת בסיס הידע לשרים", כלל תצפית וסקירות ביטחוניות, על רקע החשש הישראלי מהתבססות איראן בסוריה וניסיונות להקמת מפעלי טילים מדויקים בדרום לבנון.

השרים סיירו ברמת הגולן בתצפית הר אביטל, וקיבלו סקירות מפי הרמטכ"ל, מפקד פיקוד הצפון ומפקד עוצבת הבשן. על פי גורם מדיני, במהלך הסיור נדונו ההיערכות לאיומי הצפון ומניעת התבססות איראן בסוריה. בנוסף לכך, עלתה סוגיית מניעת פרויקט הטילים המדויקים של איראן וחיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully