וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה רשת שסחרה בנשים ממזרח אירופה למטרות זנות; ארבעה נעצרו

בחקירה עלה חשד שמדובר ברשת מאורגנת, שהביאה את הנשים מבלי שידעו על המטרה שלשמה הובאו, בניגוד לרצונן תוך ניצול מצוקתן. בנוסף עלה החשד שהארבעה השתמשו באלימות ובאיומים כדי לכפות את רצונם על הנשים. הארבעה יובאו בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרם

צילום: דוברות משטרה, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה חשפה היום (שני) רשת סחר בנשים למטרות עיסוק בזנות בישראל. במסגרת הפעילות המשטרתית נעצרו שבעה בני אדם בחשד שהשתייכו לרשת, שפעלה להבאת נשים מאוקראינה וממולדובה.

המעצרים והחיפושים בוצעו לאחר חקירה סמויה, שהתנהלה ביחידה מרכזית של משטרת ישראל, בשיתוף רשות ההגירה, בחשד להבאת נשים מחו"ל לישראל לשם העסקתן בזנות. במהלך החקירה עלה חשד שמדובר ברשת מאורגנת, שהביא את הנשים מבלי שידעו על המטרה שלשמה הובאו, בניגוד לרצונן תוך ניצול מצוקתן.

לקריאה נוספת:
בזמן שדנו במוסר של יאיר נתניהו – לקוחות זנות קיבלו צ'ופר מהמדינה
בתום חקירה סמויה: "מלך בתי הבושת" של דרום תל אביב נעצר
מסקנות הצוות לצמצום צריכת הזנות: הפללת הלקוח היא "מוצא אחרון"

לצורך עבודה בזנות- המשטרה עצרה 7 חשודים בהפעלת רשת להבאת נשים מאוקראינה ומולדובה לישראל. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
ארבעה חשודים נעצרו בפעילות המשטרתית/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בנוסף, החקירה העלתה חשד שהארבעה השתמשו באלימות ואיומים לכפות את רצונם על הנשים. במהלך היום יובאו הארבעה לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.

במטה למאבק בסחר בנשים ובזנות קראו לקידום החקיקה בכנסת נגד צריכת זנות בישראל: "הניסיון בעולם מוכיח שבמדינות שבהן צריכת זנות היא חוקית עולה כל העת הביקוש לקרבנות חדשות. בעקבות כך, מדינות אלה מהוות יעד מרכזי ואטרקטיבי לסחר בנשים. אנחנו מברכות על פעילות המשטרה, ומדגישות כי כדי לטפל בתופעה האיומה הזו מהשורש חייבים לאסור צריכת זנות בחוק. רק צמצום צריכת הזנות על ידי חקיקה יוביל לצמצום משמעותי של סחר בנשים אל מדינת ישראל, ובתוך כך יצמצם את הפגיעה המתמשכת בקרבנות הסחר והנשים המקומיות שמנוצלות לזנות. נשאר מעט יותר מחודש לסיום מושב הכנסת הקרוב. הגיעה העת ששרת המשפטים שקד תעמוד בהבטחתה ותקדם תזכיר חוק ממשלתי לאיסור צריכת זנות ושיקום שורדות זנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לצורך עבודה בזנות- המשטרה עצרה 7 חשודים בהפעלת רשת להבאת נשים מאוקראינה ומולדובה לישראל. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הפעילות המשטרתית שהובילה למעצר החשודים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

לפני כחודשיים עצרה המשטרה עבריין המוכר כאיש החזק בתעשיית הזנות בישראל, בחשד שניהל מספר רב של בתי בושת באזור התחנה המרכזית בתל אביב. העבריין, בן 62 המתגורר במרכז הארץ, נעצר יחד עם תשעה בני אדם נוספים בחשד לניהול והפעלת בתי בושת בדרום העיר.

החשוד מוכר למשטרה במשך יותר מעשור בשל פעילותו בתחום. על פי החשד, העבריין ניהל בעשור האחרון את מרבית בתי הבושת וחדרי הצפייה במתחם התחנה המרכזית בתל אביב וברחובות הסמוכים. לטענת המשטרה, החשוד היה זה שקיבל את הנשים לעבודה בבתי הבושת, גבה תשלום בעבורן, וכן היה אחראי למתן חסות לנשים.

בשנה האחרונה ניהלה המשטרה חקירה סמויה נגד העבריין והחשודים הנוספים, במהלכה נאספו ראיות לכאורה נגדם. מחומר החקירה הרב שהצטבר עולה גם חשד לביצוע עבירות הלבנת הון והעלמת מס בסכומים של מיליוני שקלים במשך שנים רבות ובשיטתיות כדי להסוות את הפעילות הפלילית.

  • עוד באותו נושא:
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully