וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלה בת השנתיים נדרסה למוות בנמל: "טרגדיה בלתי נתפסת"

"נפלה עטרת ראשנו, האור שבחיינו, ילדתנו האהובה", מסרה משפחתה של יעלה רוזנפלד, הפעוטה מרמת גן שנדרסה אתמול למוות בנמל תל אביב. יעלה הובאה למנוחות בבית העלמין ירקון שבפתח תקווה. הנהג הדורס, בן 81, שוחרר ממעצר

עריכת וידאו: ניר חן

"טרגדיה, בלתי נתפס, כאב נורא ואיום", כך אמרו הבוקר (שני) בבית משפחתה של יעלה רוזנפלד, בת השנתיים שנדרסה אתמול למוות בנמל תל אביב. "נפלה עטרת ראשנו, האור שבחיינו, ילדתנו האהובה. נדרסה למוות והיא רק בת שנתיים", אמרו בני המשפחה בביתם שברמת גן. יעלה נהרגה אתמול מפגיעת כלי רכב בנמל. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים איכילוב בעיר כשהיא מורדמת ומונשמת, אולם לאחר כשעה נקבע מותה.

גם היום נמשכת חקירת התאונה, ונהג הרכב הדורס, בן 81, שנעצר לחקירה, שוחרר בערבות ורישיון הנהיגה שלו נשלל ל-90 ימים. "מדובר ברצף נסיבות טרגיות", אמר גורם בכיר במשטרה שהתייחס לתאונה, בהתאם לממצאי החקירה הראשונים.

עוד בוואלה! NEWS:
לנגד עיני אמה: בת שנתיים נדרסה למוות בנמל תל אביב
פרשת ביטן מסתעפת: המשנה לראש עיריית תל אביב חשוד בקבלת שוחד
דקרה את בן זוגה 65 פעם בסכין מטבח: תושבת טירת כרמל נאשמת ברצח

הילדה בת שנתיים שנדרסה למוות בנמל תל אביב. -, מערכת וואלה! NEWS
יעלה בת השנתיים, שנדרסה למוות/מערכת וואלה! NEWS, -

מהחקירה המנוהלת על ידי חוקרי אגף התנועה של משטרת ת"א עולה כי הילדה ואמה היו בבילוי בנמל. הן צעדו במתחם שבו מגרש חניה וגם מסלול להולכי רגל. לפי עדויות, הנהג עצר כדי לאפשר יציאת רכב מחניה כשרצה להיכנס במקומו. באותו השלב צעדו האם והבת במקביל לרכב שעצר. ז כנראה החליקה הילדה מידי האם, ונפלה כשחלק מגופה תחת הרכב. הנהג לא הבחין, והחל לנסוע.

החוקרים בוחנים אם הוא פעל ברמת הזהירות הסבירה, ואם יכול היה למנוע את התאונה. המשטרה ערכה שחזור של התאונה, כדי לבחון את שדה הראייה של הנהג.

אבי לוי, חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר על שאירע בתאונה. "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילדה שנפצעה באורח אנוש כתוצאה מפגיעת ג'יפ", אמר. "יחד עם חובשים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה עד להגעת צוות אמבולנס שהעבירו אותה תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים". יעלה הובאה למנוחות בבית העלמין ירקון שבפתח תקווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ילדה בת 3 נדרסה בנמל תל אביב, 4 בפברואר 2018. חדשות מקור אמין, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בנמל תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, חדשות מקור אמין

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי משנת 2008 מתו 566 ילדים בישראל עקב תאונות דרכים. בשנת 2017 נהרגו 67 ילדים בתאונות דרכים. מאז תחילת 2018 נהרגו ארבעה ילדים בתאונות דרכים.

"לצערי השנה רק החלה וכבר ארבעה ילדים איבדו חייהם בתאונות דרכים", אמרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון. "במרבית מקרי תאונות ילדים שנפגעו כהולכי רגל, הילד נפגע כאשר הוא לא חצה במעבר חצייה, ואחוז גדול מהילדים נפגע כשלא היה בליווי מבוגר. כשמדובר בילדים צעירים יש להקפיד על השגחה צמודה, ובילדים עד גיל 9 חשוב ליווי מבוגר בעת מעבר כביש".

(עדכון ראשון 11:09)

מודעת האבל של יעלה רוזנפלד הילדה בת השנתיים שנדרסה למוות בנמל תל אביב. -, מערכת וואלה! NEWS
מודעת האבל של יעלה רוזנפלד הילדה בת השנתיים שנדרסה למוות בנמל תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully