וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשע שנאה באיטליה: פעיל ימין קיצוני ירה לעבר מהגרים; 6 נפצעו

הירי בוצע בשני מוקדים בעיר מצ'רטה והמשטרה המקומית ביקשה מהציבור להישאר בבתים. לפי דיווחים מקומיים, כל הפצועים הם ממוצא אפריקני. החשוד נעצר כשהוא עטוף בדגל איטליה ואחרי שהצדיע במועל יד

חבלני משטרה מגיעים לשגרירות צ'ילה ברומא, שם אירע פיצוץ. רויטרס
מוקדי הירי סמוכים לאזור שבו נמצאה גופת צעירה לפני שבועיים/רויטרס

לפחות שישה בני אדם נפצעו היום (שבת) מירי של פעיל ימין קיצוני לעבר מהגרים אפריקנים בעיר מצ'רטה שבמרכז איטליה - כך נמסר מהמשטרה המקומית. היורה נעצר וזוהה כלוקה טריאני, בן 28.

הוא היה עטוף בדגל איטליה כשנעצר ברחוב על ידי שוטרים חמושים, ועוברי אורח סיפרו כי הוא הצדיע במועל יד בטרם נאזק. הוא אף ירה מרכב האלפא רומיאו השחור שלו לעבר משרדי הסניף של מפלגת השלטון הדמוקרטית, מהשמאל-מרכז, אך איש לא נפגע.

האירוע התרחש כשבועיים לאחר רצח של נערה בת 18, שבוצע לפי החשד על ידי מהגר ניגרי, שביתר את גופתה והסתיר את חלקיה בשתי מזוודות שנמצאו בסמוך לעיר.

עוד בוואלה! NEWS
נשיא פולין: "אנו מודעים למחויבות שלנו להנצחת השואה"
בעטו וצחקו: הכורדים זועמים על טורקיה אחרי התעללות בגופת לוחמת
ברקע המשבר עם הבית הלבן: ראש ה-FBI הפיץ סרטון תמיכה בעובדיו

לפי מפלגת השלטון, היורה היה בעברו מועמד מפלגת הימין הקיצוני "הליגה הצפונית" בבחירות המקומיות בעיר, אך לא ניצח. המפלגה, שצפויה להתחזק בבחירות בחודש הבא, התנערה ממנו, אך מנהיגה, מתאו סלביני, האשים את התקרית במשבר ההגירה.

בזמן התקרית, המשטרה העירונית של מצ'רטה ביקשה מהציבור להישאר בבתים בציוץ שפרסמה בדף הטוויטר שלה. אירועי הירי התרחשו ברחוב ספלטו וברחוב דה וליני בעיר, אחד מהם בסמוך לתחנת הרכבת המרכזית.

לפי המשטרה, הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בכלי תקשורת מקומיים דווח כי כל הפצועים הם בעלי עור כהה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully