וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה תוך יממה: רקטה התפוצצה בעוטף עזה

נפל הרקטה אותר בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. התרעת צבע אדום נשמעה ביישובי המועצה, שם תושבים דיווחו על הדי פיצוצים. ביום חמישי נפלה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון

שיגור רקטה מעזה לעבר ישראל 29 ביולי 2014. רויטרס
זוהה שיגור לעבר ישראל/רויטרס

אזעקת "צבע אדום" נשמעה הלילה (שבת) במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. לא ידוע כרגע על נפילות ומדובר צה"ל נמסר כי הפרטים בבדיקה.

אמש תושבים במועצה האזורית שער הנגב שבעוטף דיווחו כי נשמע קול פיצוץ. הפרטים אושרו על ידי צה"ל ומטעמו נמסר כי זוהה שיגור לעבר ישראל והנושא בבדיקה. בתום סריקות אותר נפל הרקטה בשטח פתוח במועצה. שלשום זוהה שיגור רקטה משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל, שבוצע לעבר שטח פתוח ולכן לא נשמעה אזעקה. בתגובה לירי, חיל האוויר תקף עמדת תצפית השייכת לחמאס בצפון הרצועה.

עוד בנושא:
רקטה שוגרה מרצועת עזה לעבר ישראל; צה"ל הגיב בירי בצפון הרצועה
אזעקת צבע אדום נשמעה בעוטף עזה: "לא ניתן לקבוע אם היה שיגור"
רקטה פגעה בבית מגורים בחוף אשקלון: "אי אפשר להתרגל לזה"

נפילת רקטה בשטח פתוח, מועצה אזורית אשכול, 1 בינואר 2018. ללא קרדיט, חטיבת דובר המשטרה
רקטה שנפלה במועצה האזורית אשכול, בחודש שעבר/חטיבת דובר המשטרה, ללא קרדיט

נפל הרקטה אותר בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. ראש המועצה יאיר פרג'ון אמר כי "אנו סומכים על יכולותיו של צה"ל שיידע לאתר מי מנסה לפגוע בשגרת חייהם ובביטחונם של התושבים ויבוא איתו חשבון. זה המקום להדגיש כי שגרת היום במועצה האזורית חוף אשקלון נמשכת כסדרה וללא הנחיות מיוחדות".

אתמול בבוקר הגיעו אלפי מבקרים למתחמי המועצות האזוריות בעוטף עזה לרגל פתיחת פסטיבל הכלניות "דרום אדום". לפי שעה לא התקבלו הנחיות מגורמים לביטול האירוע ומארגני הפסטיבל מצפים להגעת אלפי מבקרים היום על אף השיגור לעבר האזור.

שלשום חדרו ארבעה פלסטינים לשטח ישראל בדרום גבול רצועת עזה, ונתפסו. החשודים שנעצרו הועברו לתחקור כוחות הביטחון. על אחד מהם נתפסו שני סכינים ורימון.

(עדכון ראשון: 21:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully