וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צעיר שליווה בן משפחה בבית החולים העמק ניסה לתקוף מאבטחים

החשוד בתקיפה, צעיר בן 23 תושב נעורה שבגליל, נעצר בידי המשטרה ונלקח לחקירה. בהנהלת בית חולים העמק קראו "להציב שוטרים בחדרי מיון בכל בתי החולים"

.

תושב נעורה בן 23 נעצר היום (שישי) בחשד לתקיפת אנשי צוות בבית החולים העמק בעפולה שלשום בלילה. אתמול הגיש קצין הביטחון של בית החולים תלונה במשטרה נגד החשוד, שליווה בן משפחה שאושפז בחדר המיון במוסד. ממשטרת מחוז צפון נמסר כי החשוד אותר היום ונלקח לחקירה בחשד ש"הפר את הסדר הציבורי וניסה לתקוף אנשי צוות רפואי ומאבטחים".

בתיעוד התקרית במצלמות האבטחה של בית החולים נראים כמה מאבטחים המנסים להשתלט על התוקף כשהוא מתפרע בחדר ההמתנה. בהמשך נראים המאבטחים כשהם מובילים את התוקף אל מסדרון סמוך ומנסים לעכב אותו. בשלב מסוים נראה התוקף כשהוא מצליח להשתחרר מאחיזת המאבטחים ומנסה להרים את אחד הספסלים בחדר המתנה אחר. בתגובה לכך מצטרפים מאבטחים נוספים ומלווים אותו אל מחוץ למבנה.

עוד בוואלה! NEWS:
"כוח הוא כלי עבודה": המשטרה תחקור תיקי אלימות שוטרים שמח"ש סגרה
"אנחנו מופקרים": מפגינים קראו להסדרת כביש 767 בגליל התחתון
בג"ץ אישר הריסת 3 בתים בכפר הפלסטיני סוסיא שבאזור חברון

תיעוד תקיפת אנשי צוות רפואי בבית החולים העמק בעפולה, 31 בינואר 2018. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד נלקח לחקירה. תיעוד התקיפה, שלשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבית חולים העמק נמסר: "שלשום בלילה הותקפו אנשי צוות במיון על ידי מטופל ומלוויו. בית החולים נוקט אפס סובלנות לאלימות ולכן הוגשה תלונה במשטרה. אנחנו קוראים לרשויות המדינה להציב שוטרים בחדרי המיון בכל בתי החולים".

נופר קררו, שאמה טובה הוצתה למוות בסניף קופת חולים בחולון לפני כשנה, מסרה כי "ההיגיון מסרב להבין את קיומם של אנשים שמעוניינים לפגוע בבני אדם שמטרתם היחידה היא לעזור ולטפל". קררו הוסיפה כי "הרצח הבא, אם לא יחול שינוי משמעותי, הוא רק עניין של זמן. אני קוראת לנבחרי הציבור שלנו ולבכירי משרד הבריאות להקצות את המשאבים הנדרשים בכדי להכחיד ולבלום את האלימות במערכת הבריאות שמתפשטת כאש בשדה קוצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תיעוד תקיפת אנשי צוות רפואי בבית החולים העמק בעפולה, 31 בינואר 2018. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully