וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי קורידו מצמד ה"אחים הפדופילים" שוב נעצר ויועבר לבדיקה פסיכיאטרית

2.2.2018 / 0:35

כשלושה חודשים לאחר ששוחרר בתנאים מגבילים, הבכור בצמד הפדופילים שהורשעו בשורת עבירות מין בילדים נעצר פעם נוספת בחשד שיצר קשר עם ילד דרך האינטרנט. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו עד יום ראשון ולהעבירו לבדיקה פסיכיאטרית בתנאי אשפוז

האחים קורידו בבית משפט השלום בחיפה, 03 דצמבר 2015. ערן גילווארג
יועבר לבדיקה פסיכיאטרית בתנאי אשפוז בטירת הכרמל. קורידו/ערן גילווארג

כשלושה חודשים לאחר ששוחרר בתנאים מגבילים, האח הבכור בצמד ה"אחים הפדופילים" שלומי קורידו נעצר אמש (חמישי) פעם נוספת על ידי מפקח של יחידת "צור" בשירות בתי הסוהר בחשד שיצר קשר עם ילד, ככל הנראה דרך האינטרנט. בית משפט השלום האריך אמש את מעצרו עד ליום ראשון בהסכמה בין עורך דינו מהסניגוריה הציבורית יאיר נדשי ורס"ב אדי קנטרוביץ', והורה כי קורידו יועבר לבדיקה פסיכיאטרית בתנאי אשפוז בטירת הכרמל.

קורידו, בן 38, מתגורר בשכונת הדר הכרמל שבעיר, הורשע בעבר ביחד עם אחיו אורן, הצעיר ממנו בכשנה, בשורה של עבירות מין שביצעו בילדים, בהן ביצוע מעשה סדום ומעשים מגונים. לפי התנאים המגבילים המוטלים עליו כעבריין מין בפיקוח, נאסר עליו להימצא במקום שבו עלול להיות לו קשר עם ילדים, בין אם באופן בלתי אמצעי או באמצעות האינטרנט. בחודש אוקטובר הוא גם נעצר בחשד להפרת התנאים.

האחים שלומי ואורן קורידו טוענים כי אינם בקשר זה עם זה. אורן קורידו שוהה מרצונו החופשי בדירה במרכז הארץ בפיקוח הרשות לשיקום האסיר. עו"ד סיגל דבורי שמייצגת אותו מזה שנים אמרה כי "הוא מקיים את כל תנאי הפיקוח שהוטלו עליו".

עוד בוואלה! NEWS:
זוהה שיגור רקטה מרצועת עזה לשטח ישראל; לא נשמעה אזעקה
ראש ממשלת פולין: מבין ללב ישראל, לא נגביל את חופש הביטוי
משרד הבריאות קבע: ניתן יהיה לרכוש ויאגרה ללא מרשם רופא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully