וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אליהו ממשיך לתקוף: "ליברמן מתנהג כאילו הצבא של אבא שלו"

הרב הראשי של צפת ממשיך להשתלח בבכירי מערכת הביטחון על רקע גיוס נשים. "אלוהים ברא אותנו שונים, כמה ניתן להתעלם מהמציאות ולמתוח את החבל?", תהה הרב בכנס למשפט עברי בירושלים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יוסי אלטר

רבה הראשי של צפת, הרב שלמה אליהו, המשיך לתקוף היום (רביעי) את בכירי מערכת הביטחון והצפה, ואמר כי שר הביטחון אביגדור ליברמן "מתנהג כאילו הצבא של אבא שלו". עוד אמר כי "מתנהלת מלחמה בין הציונות הדתית ובין צה"ל" ומחה נגד שילוב הנשים בצבא, באומרו כי "האידיאל הוא שתי דמויות על-מגדריות".

"אישה תלבש כלי גבר והגבולות יטושטשו", אמר אליהו בכנס העולמי למשפט עברי בירושלים. "הצבא שייך לאבא של ליברמן? מה זו החוצפה הזאת? אתה תסתום לנו את הפה? אנחנו נעמוד מול הרכבת הדוהרת. הצבא אמר שדבר לא ייחסר מהיעילות הצבאית, ובסוף שמים ספסל ליד הקיר בבוחן מסלול. אלוהים ברא אותנו שונים".

עוד בוואלה! NEWS:
בגלל שיר על עהד תמימי: ליברמן הורה להחרים את יהונתן גפן
בנאומו האחרון במליאה: ח"כ חזן כינה את היו"ר אדלשטיין "סטלין"
הוכנס לרשימה השחורה: ארה"ב הטילה סנקציות על מנהיג חמאס הנייה

הרב שמואל אליהו בבחירות לרבנות הראשית. יולי 2013. נועם מושקוביץ
הרב אליהו/נועם מושקוביץ

"כמה ניתן להתעלם מהמציאות ולמתוח את החבל?", תהה הרב אליהו. "חבל נמתח ונמתח, ובסוף נקרע. ראיתם איך דובר צה"ל משקר ובז לדתיים. אומר דברים שלא היו ולא נבראו על גיוסי בנות דתיות לצה"ל". אליהו הוסיף כי הוא מקבל פניות מחרדים שקוראים לבני הציונות הדתית להפגין.

"יש פה מלחמה", הדגיש, "ובמלחמה הזאת אפשר לנצח. אנחנו לא פטורים מהצורך להילחם, וצריך לדעת - התלמידים בידיים שלנו, וגם הבנות מהאולפנות שלנו. צריך לפעול בכל המישורים. רק בישראל ובצפון קוריאה יש חובת גיוס נשים. צריך להילחם בסתימת הפיות. לא נעמוד מהצד כשכל זה קורה".

בשבוע שעבר התייחס דובר צה"ל למתיחות עם רבנים בעקבות ההתבטאויות נגד שירות מעורב, ומסר כי "אדם הנושא משרה ציבורית צריך לגלות אחריות באמירותיו כלפי משרתי ציבורים אחרים". אליהו אמר בריאיון לגל"צ החודש כי "הצבא נכנס לאג'נדה פמיניסטית מטורפת. השרים וראש הממשלה צריכים להגיד לאיזנקוט - תחזיר את המפתחות ולך הביתה".

עוד באותו נושא

צה"ל נגד הרב אליהו: "צריך לגלות אחריות באמירותיו"

לכתבה המלאה
אביגדור ליברמן מהכנס הבינ"ל השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) "הערכה אסטרטגית לישראל 2018", היכל התרבות, ת"א. חן גלילי, מערכת וואלה! NEWS
"הצבא של אבא שלו?". שר הביטחון ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, חן גלילי

דובר צה"ל מסר כי "פקודת השירות המשותף נועדה לממש את הייעוד המבצעי של צה"ל. המבחן שלה בשטח, ובשטח אין בעיות במימוש שלה. משימה אחת לנגד עיני לוחמי צה"ל - משימת הביטחון. כל ניסיון לקשור בין פקודת השירות המשותף למוטיבציה משולל כל יסוד. במקומות שבהם עוסקת הפקודה יש עודף מוטיבציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully