וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מוכרת את בתוליה במיליון דולר כדי לסייע למשפחתה הענייה

1.2.2018 / 9:19

נשים רבות כבר הציעו למכור את בתוליהן לגברים עשירים כדי שיוכלו לממן את הלימודים שלהן או לקנות דירה - אבל לרוסאלי פינהו בת ה-19 יש תכניות דחופות יותר: "אני רוצה לדאוג שיהיה לנו אוכל על הצלחת"

Cinderella Escorts

בווידאו: דוגמנית בת 19 מכרה את בתוליה ב-3 מיליון דולר

עסקי מכירות הבתולין ממשיכים לעבוד חזק מעבר לים, כשעוד ועוד נשים צעירות הולכות בדרכה של החלוצה אלכסנדרה קפרן ומציעות למכירה פומבית את הבתולין שלהן. בניגוד לחלק נכבד מהנשים שבונות על הכסף למימון הלימודים או קניית דירה - רוסאלי פינהו בת ה-19 זקוקה לכסף נואשות כדי להוציא את משפחתה מהעוני. היא מקווה להשיג סכום של מיליון דולר כדי לדאוג שלאמה וחמש האחים שלה יהיה תמיד אוכל על הצלחת.

"אני עושה את זה בשביל המשפחה שלי", היא אמרה בשיחה עם 'מירור אונליין' מביתה שמינאס ז'ראיס, ברזיל, "אנחנו שבע נפשות. אימא, שני אחים, שלוש אחיות ואני. אחרי שאבי עזב אותנו לפני 10 שנים, המצב נהיה קשה מאוד. רק אחי הגדול עובד. הוא מרוויח בערך 200 דולר בחודש ובקושי מצליח לשלם חשבונות. אנחנו ניזונים מארוחה אחת ביום, בדרך כלל אורז עם משהו קטן בצד". פינהו לומדת ועובדת כפרילאנסרית בכמה מקומות בעיר. היא מעדיפה להתרכז בלימודים במקום לעבוד ומתכננת להשתמש בכסף שתרוויח כדי להעביר את משפחתה לעיר אחרת עם יותר הזדמנויות תעסוקה ולימודים. היא הסבירה: "אני אקנה בית יפה ואתן אותו לאמא שלי. אני אשלם על הלימודים שלי ואפתח עסק. אשתדל לחיות חיים שקטים ולא לדאוג שלא יישאר לנו אוכל למחר".

נערה הציעה את הבתולין שלה למכירה. צילום מסך
רוסאלי פינהו מוכרת את בתוליה במיליון דולר/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מכרה את הבתולין ברשת תמורת אייפון - וכמעט עברה אונס קבוצתי

לכתבה המלאה

באופן מפתיע, פינהו לא רק שלמה עם ההחלטה למכור את בתוליה - היא גם מתרגשת ומצפה לרגע בכיליון עיניים ומוכנה לבלות 12 שעות עם הקונה המאושר שלה. "אני לא יכולה לחשוב על דרך טובה יותר לאבד את הבתולין שלי. כמעט כל בחורה שאני מכירה הייתה מעדיפה לוותר על הפעם הראשונה שלה עבור סכום כזה של כסף", היא הוסיפה. כמו בכל מכירה פומבית, היא הציעה את בתוליה במחיר התחלתי של 370 אלף דולר. מאז היא קיבלה כבר הצעה מקונה שמעוניין לשלם 620 אלף דולר - אבל היא לא מתכוונת לעצור שם ומקווה שעד סוף המכירה, במאי הקרוב, היא תמצא קונה שיהיה מוכן לשלם מיליון דולר עבור הפעם הראשונה שלה.

הזוכה המאושר יפגוש את פינהו בבית מלון, אליו תתלווה עם אדם שהיא מכירה. הוא ימתין במלון עם תום העסקה. "אני אדאג לעדכן אותו מדי פעם שאני בסדר, לומר לו היכן אני נמצאת, עם מי ומה אני הולכת לעשות". על אף שהיא נרגשת למכור את בתוליה, היא מודעת להשלכות שיגיעו אם יעלו על זהותה האמיתית. עד כה משפחתה נותרה בחשיכה, "אמי תדע בבוא הזמן. היא תתאכזב, אבל עם הזמן היא תבין. אין לי ממש קשר עם אבא שלי, אני לא מתכוונת לספר לו", היא אמרה, "אני לא רוצה גם לספר לחברות. אני מנסה לשמור את זה בסוד. אני חיה בעיר עם עוד 15 אלף תושבים. אם השמועות ידלפו זו תהיה שערורייה ממש".

ומה בנוגע לגבר חלומותיה? פינהו מודה שהיא בכלל לא חושבת עליו כרגע וגם לא בטוחה שתשתף את הדייטים העתידיים שלה במה שעברה. היא אמרה: "אולי אמציא סיפור על איזה בחור שהכרתי, אולי אערבב את האמת עם משהו יותר מקובל, או שכבר אספר את האמת". למרות חוסר הוודאות שלה מהעסקה והחשש מתגובת המשפחה, היא מסרבת לשנות את דעתה. היא אמרה: "אנשים חושבים שאני עושה את זה ממניעים שליליים, אבל האמת היא שאני עושה את זה בלב שלם ומרגישה מוכנה לזה. אני לא מתכוונת לוותר או לחזור בי מההחלטה".

רוסאלי פינהו מוכרת את בתוליה במיליון דולר. צילום מסך
רוסאלי פינהו שלמה עם ההחלטה שלה למכור את בתוליה/צילום מסך

עשרת הכללים של רוסאלי פינהו:

לפני שיוכל ליהנות מהעסקה שלו, הקונה הפוטנציאלי ייאלץ לעמוד בפני עשרה כללי ברזל שהציבה פינהו. ביניהם - ואולי החשוב ביותר - היא בדיקת מצב בריאותו של הקונה על מנת לוודא שאינו נושא מחלות מין, "מאחר שלא אוכל להיות בטוחה שתוצאות הבדיקות אינן זויפו, עדיין אאלץ את הקונה לשים קונדום". הנה 10 הכללים של פינהו:

1. העסקה חייבת להתבצע בסודיות מוחלטת.
2. מסמכים שמצהירים על מצב הבתולין שלי יינתנו לקונה בידי רשויות מערכת הבריאות המקומית.
3. לקונה אפשרות נוספת לבדוק אותי שוב עם רופא שעליו הוא סומך.
4. הזוכה מחויב לספר תיעוד של מצב בריאותו התקין ושהינו נקי ממחלות מין.
5. הקונה חייב להשתמש בקונדום.
6. עותק של תעודת הזהות נדרש לפני ההשתתפות במכירה הפומבית, כמו בכל סוכנות אחרת המציעה שירות מסוג זה. מובטח שהנתונים יטופלו בדיסקרטיות, הינם מיועדים רק עבור המכירה ולא ישותפו בשום פלטפורמה אחרת.
7. הקונה יצטרך להגיע לברזיל כדי לפגוש אותי מסיבות משפטיות. לכן על הזוכה להודיע לי מראש מה הם התאריכים בהם יהיה זמין למפגש.
8. הזוכה יבלה עמי 12 שעות במלון שבו הוא מתאכסן (כולל ארוחת ערב למטרת היכרות).
9. אסור להשתמש בכל סוג של אלימות. זה כולל כל סוג של פעילות שיכולה לפגוע בי פיזית או נפשית, כל סוג של סמים ו/או שימוש בכל מיני צעצועי מין. הזוכה חייב להיות פיכח בזמן האקט המיני.
10. לא ניתן לצרף אדם שלישי למפגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully