וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה הזו מציעה למכירה את הבתולין שלה ב-6,800 שקל

16.9.2017 / 0:07

יוליה בת ה-18, פרסמה מודעה בעיתון והבטיחה שתעבור בדיקה רפואית שתוכיח שהיא אכן בתולה. הדרישות: "גבר רציני" שיעניק לה סיוע כספי חד פעמי. הנימוק שלה: "עדיף שזה יקרה בדרך הזאת מאשר במסיבה עם שיכורים"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון - סטודנטית בת 27 שהציעה למכירה את בתוליה ברשת

זה אולי סיפור ביזארי, אבל למעשה הוא עצוב מאוד - לוחות המכירה באינטרנט מציגים לא פעם לראווה גם דברים שלא הייתם מצפים שיועמדו למכירה. נניח: בתולין של נערה אוקראינית בת 18.

כן, זה סיפור אמיתי. נערה בשם יוליה, מדרום מזרח אוקראינה, העמידה את בתוליה למכירה בעיתון, במדור המכירות, לצד שעונים מעוררים וחפצים עתיקים. "במוקדם או במאוחר אצטרך להיפרד מהם", כתבה, "אז עדיף שזה יקרה בדרך הזאת מאשר במסיבה עם שיכורים".


עוד בנושא:

ממוצע הגיל לאיבוד הבתולים לפי מדינות: מנחשים איפה ישראל?
הציעה את בתוליה למרבה במחיר כדי לגייס כסף ללימודים בחו"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה נראית מדועת מכירת הבתולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במודעה כתבה יוליה: "בחורה מקסימה, בת 18, סטודנטית. אתן את הבתולין שלי לגבר רציני שיציע לי סיוע כלכלי של 50 אלף גריבנה אוקראיני (כ-6,800 שקלים). הפגישה תהיה בעיר מליטופול, במקום בו אני אבחר".

ב"דיילי מירור" דווח כי הגברים המעוניינים התבקשו ליצור איתה קשר בסקייפ. יוליה סיפרה לתקשורת במדינתה כי היא מוכנה לעבור בדיקה רפואית שתוכיח שהיא אכן בתולה. "זו לא תחרות, אגיד כן לגבר הרציני הראשון", אמרה. היא הוסיפה שהיא זקוקה לכסף בדחיפות, אך לא הסבירה מדוע.

10 מכירות הבתולים היקרות בהיסטוריה

  • עוד באותו נושא:
  • בתולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully