וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או זיוף? צפו בעכבר קטן וקורע מצחוק מתקלח כמו בנאדם

31.1.2018 / 9:20

הקטע הבא מגיע אלינו מפרו, גרף עשרות מיליוני צפיות תוך כמה ימים, ולא קשה להבין מדוע. אלא שעדיין לא ברור האם הוא אמיתי או לא

צילום מסך

אל תבינו אותנו לא נכון - עכברים זה לאו דווקא הדבר הכי חמוד בעולם ובדרך כלל, כשנתקלים בהם ברחוב, מתחת לכיור או בתוך הבית, זו יכולה להיות חוויה מלחיצה למדי. אלא שהעכבר הזה הוא סיפור אחר לגמרי, ולפחות לדעתנו, מדובר באחד הקטעים החמודים והמצחיקים ביותר שתראו השבוע.

הסרטון הזה צולם בפרו, ואין ממש דרך אחרת לתאר אותו מלבד זו: מדובר בעכבר שמתקלח כמו בן אדם. כן, ממש ככה. לעתים זה נראה כאילו המכרסם הקטן ממש מרים את הידיים שלו כדי לקרצף היטב את בית השחי שלו.

מי שצילם את הקטע הוא די ג'יי פרואני בן 36 בשם חוסה קוראה, שהתכונן להתקלח בעצמו והתקשה להאמין למה שהוא רואה. "הוא היה כמו בן אדם, מעולם לא ראיתי דבר כזה", אמר. "זה נמשך בערך חצי דקה, ואז הוא ברח. אני חושב שהוא פשוט רצה להתנקות כמו שצריך. אכפת לי מחיות אז רציתי להגן על הפרטיות שלו. לא רציתי לפגוע בו, אז רק צילמתי ונתתי לו ללכת".

עוד בנושא:

גבר הודי נעצר אחרי שאנס שלוש פרות: "זה חילול הקודש"
הסנאי הפצוע הוחזר לחיק הטבע - ונטרף אחרי 18 שניות בלבד
זהירות, תמונות קשות: נחש פיתון ענק מקיא תרנגול בשלמותו

עכבר מתקלח. צילום מסך
אמיתי או לא?/צילום מסך

מאז שפורסם, הסרטון הנפלא הזה צבר עשרות מיליוני צפיות. אלא שמספר ימים לאחר מכן, החלו ברחבי הרשת להעלות ספקות, שמא מדובר בזיוף. "איפה הזנב שלו? לעכברים יש זנב ארוך מאוד", כתב אחד הגולשים.

קוראה הגיב ופחות או יותר רמז שמדובר בזיוף: "אל תיקח את זה כל כך ברצינות, אתה חכם אם אתה שואל על הזנב. זה סרטון הומוריסטי, תחייך ותחיה יותר שנים ככה".

  • עוד באותו נושא:
  • עכבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully