וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הודי נעצר אחרי שאנס שלוש פרות: "זה חילול הקודש"

29.1.2018 / 7:56

רפתן בעיירה ואדודארה שבצפון הודו גילה כי אחת מהפרות שהיו בבעלותו מתה בנסיבות מוזרות. אחרי שחשד באחד מעובדיו, הוא גילה כי הוא נוהג לקיים עם החיות הקדושות יחסי מין ברוטליים באופן קבוע

אתר רשמי

בווידאו: קופים ואיילים תועדו מקיימים יחסי מין

גבר "ערירי ותמהוני" בהודו נעצר בשבוע שעבר בעיירה ואדודארה שבצפון המדינה בחשד לעבירה דוחה וסוטה במיוחד - אונס של שלוש פרות שהיו שייכות לרפתן שעבד תחתיו. מעצרו של האיש, שגילו ומוצאו לא ידועים, התרחש רק לאחר שהרפתן גילה כי אחת מהפרות שבבעלותו מתה בנסיבות מחשידות, כשסימני אלימות נראים על גופה ובאזוריה המוצנעים.

הרפתן, לאלג' רבארי, חשד באחד מעובדיו וניהל אחריו מעקב צמוד למחרת. למרבה התדהמה הוא תפס את העובד בשעת מעשה, תחקר אותו במקום, וגילה כי הוא נהג לבצע בחיות את זממו בצורה ברוטלית ואלימה באופן קבוע. כמו כן, התברר כי העובד חיבב במיוחד שלוש פרות מסוימות, שעליהן נמצאו גם כן סימני אלימות.

אילוסטרציה. ShutterStock
העבריין חיבב במיוחד שלוש פרות ספציפיות/ShutterStock

רבארי הגיש תלונה במשטרה נגד העובד, וציין בפני כלי התקשורת ההודיים שסיקרו את האירוע המשונה כי "אין לדעת במשך כמה זמן הוא עשה את הדברים הללו לחיות המסכנות. מה שבטוח, עבורנו זה חטא שאין דרך לכפר עליו, חילול הקודש ממש".

שכנים ומכרים של העבריין הגדירו אותו כ"אדם בעל בעיות פסיכולוגיות קשות, שנהג לקיים יחסי מין גם עם עגלים במקרים אחרים, ואף ניסה לשכנע כמה צעירים בשכונה להצטרף אליו למעשים הללו".

  • עוד באותו נושא:
  • פרות
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully