וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, תמונות קשות: נחש פיתון ענק מקיא תרנגול בשלמותו

25.1.2018 / 9:03

איכר תאילנדי חיפש במשך כמה ימים אחר תרנגול שאבד לו. לבסוף הוא מצא נחש עצום עם בטן מלאה במיוחד, וגילה כי האבידה מסתתרת ממש שם - בחלק אחד. צפו בתיעוד המטריד

צילום מסך

נאט ווטאנה, איכר תאילנדי פשוט עם, הפך בימים האחרונים למרואיין מבוקש. הסיבה: סרטון מדהים ומחריד שצילם בשטחי החווה החקלאית שלו, בו נראה נחש פיתון עצום מוציא מתוכו את התרנגול שאבד לו - בשלמותו.

"בוקר אחד קמתי בבהלה כי לא שמעתי את קרקורי שני התרנגולות שלי. יצאתי לחפש אותם כי הייתי בטוח שהם ברחו מהלול, ואז מחזה עצוב נגלה לנגד עיניי", מספר ווטאנה. "נחש עצום - באורך ארבעה וחצי מטרים - בלע את אחד התרנגולים ואפשר היה לראות את קצה הרגליים שלו, שעדיין היו בחוץ".

עוד ב"אסור לפספס"

חתן תועד בוכה בחתונתו כשאולץ תחת איומי אקדח להינשא לאישה זרה
"תמונות חולניות": ויכוח משפחתי הפך לתגרת רחוב המונית עם מקלות
כאן תמצאו את הפושעות הסקסיות ביותר בעולם - אפילו רוצחות

נחש מקיא תרנגול. צילום מסך
ככה זה נראה לפני ההקאה/צילום מסך

הוא וחבריו החליטו לגרום לנחש להוציא את התרנגול מפיו העצום בעזרת מוט ברזל, וכשהצליחו גילו למרבה התדהמה שהוא בלע אותו בשלמותו. גם התרנגול השני, אגב, נמצא מת אחרי שהוכש על ידי הפיתון.

"שני התרנגולים הללו עלו לי 30 אלף באט, והיו התרנגולים האהובים עליי", אמר בצער. יחד עם זאת, הבהיר כי "אני סולח לנחש כי לבלוע ולהרוג אותם היה האינסטינקט הטבעי שלו. למזלי, יש לי עוד תרנגולים בלול ואמשיך לתפקד".

בסופו של דבר - אחרי שגופת התרנגול חולצה והנחש נשאר ללא הטרף - הוא שוחרר ביער. כעת הוא יחפש אחר טרף אחר, שככל הנראה יהיה קצת יותר קל לעיכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully