וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל מואשם באונס, ומעשים מגונים בחיילת מיחידתו

29.1.2018 / 22:40

החייל, סמ"ר ליאור יוסף, נעצר לפני כשבועיים בגין עבירות שעל פי כתב האישום בוצעו בעיקרן מחוץ למסגרת הצבאית. מעצרו הוארך עד ליום חמישי הקרוב. בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד חייל אחר בגין תקיפת חיילת ששירתה עמו

שוטר צבאי בכלא צבאי. דובר צה"ל
שוטר צבאי בכלא צבאי/דובר צה"ל

התביעה הצבאית הגישה הערב (שני) כתב אישום לבית הדין הצבאי נגד חייל צה"ל, סמ"ר ליאור יוסף, בגין אונס, ניסיון אונס וביצוע מעשים מגונים בחיילת מיחידתו. סמ"ר יוסף, שנעצר לפני כשבועיים, נאשם בעבירות מין שבוצעו בעיקרן מחוץ למסגרת הצבאית והתביעה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. בשלב זה החליט בית הדין הצבאי להאריך את מעצרו עד יום חמישי הקרוב.

בחודש שעבר הגישה התביעה הצבאית כתב אישום נגד חייל בגין עבירות של תקיפה מינית של חילית ששירתה עמו ביחידה. בכתב האישום נטען כי החייל ביצע בחיילת מעשה סדום בנסיבות אינוס ומעשה מגונה בכוח בתחומי הבסיס שבו משרתים השניים. על פי כתב האישום, האירוע התרחש באוטובוס המשמש גורמי רפואה, שם הוא נגע בחיילת על אף התנגדותה. בנוסף הוא נאשם בשיבוש הליכי משפט.

בתגובה למקרה זה נמסר מדובר צה"ל כי הוא "לא ישלים עם פגיעה מינית במשרתים בו, ויפעל למיצוי הדין, במלוא החומרה, במקרים אלה".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו בתום פגישתו עם פוטין: "נמנע מאיראן הכנסת נשק קטלני לסוריה"
"תמונה כוזבת ודעה קדומה": ניצב ריטמן הגיש תלונה נגד מח"ש
ברקע הביקורת מטראמפ: סגן ראש ה-FBI אנדרו מקייב התפטר מתפקידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully