וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה עונה לדובר צה"ל: דברי הבל ופרובוקציה של פחדן

29.1.2018 / 11:12

חבר פרלמנט מטעם הארגון השיעי תקף את מאמרו של רונן מנליס, שפורסם בתקשורת הערבית ובו הזהיר האחרון מפני ההשפעה האיראנית על לבנון. "על ישראל להימנע ממלחמה, יש בידינו יכולות להרוס את צבאה"

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

חבר פרלמנט מטעם חיזבאללה תקף את מאמרו של דובר צה"ל, תת-אלוף רונן מנליס, וכינה זאת "דברי הבל ופרובוקציה". התגובה של חאג' מוחמד רעד, שמשמש גם חבר במועצת השורא של הארגון השיעי, פורסמה היום (שני) באתר "הדיאלוג המתמשך", שבו פורסמו דבריו של מנליס, שבין היתר הזהיר את אזרחי לבנון כי "איראן משחקת בביטחונכם".

"המאמר הוא סוג של דברי הבל ודברי פרובוקציה שמתפרסם רק על ידי מי שהוא פחדן", כתב רעד. "על ישראל לא לעשות מעשה טיפשי ולסבך את עצמה במלחמה שתהיה הרסנית עבורה. חיזבאללה חזק יותר היום ויש לו יכולות שמסוגלות להרוס את הצבא הישראלי".

לדברי חבר הפרלמנט, "ישראל היום הפכה למבודדת אזורית ובינלאומית, והספינים התקשורתיים שיוצאים ממנה נועדו לכסות על מצוקתה, כיוון שהיא רוצה להציג עצמה חזקה".

לקריאה נוספת בנושא
דובר צה"ל בפנייה חריגה לאזרחי לבנון: "איראן משחקת בביטחונכם"

נסראללה נואם בעקבות המשבר עם ערב הסעודית. רויטרס
תומכי חיזבאלה מאזינים לנאום של נסראללה/רויטרס

מנליס כתב אתמול כי "חיזבאללה לא מסתיר את ניסיונו להשתלט על המדינה שמצא את ביטויו בהתפתחויות שונות: נשיא שנותן לגיטימציה לארגון טרור, ראש ממשלה שמתקשה לתפקד בצל ההתנהלות הבריונית של נסראללה, הקמת תשתיות טרור ומפעלים לייצור אמצעי לחימה מתחת לאפה של ממשלת לבנון והיטמעות צבאית באוכלוסייה באין מפריע".

לדבריו, "החמור מכל הוא דווקא הסמוי מהעין: לבנון הופכת במעשה ובמחדל של הרשויות הלבנוניות ושל העלמת עין מצד חברות רבות בקהילה הבינלאומית למפעל טילים אחד גדול. זו כבר לא העברה של נשק, כסף או ייעוץ. איראן פתחה סניף חדש דה פקטו, סניף לבנון - איראן זה כאן".

עוד באותו נושא

ניצחון מוחץ, מהיר ומובהק: אסטרטגיית צה"ל נחשפת

לכתבה המלאה
עמדה של האו"ם יולי 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
דריכות לאורך הגבול. עמדה של האו"ם בדרום לבנון/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully