וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל "ריקודים פורנוגרפיים": עשרות תיירים נעצרו במסיבה בקמבודיה

כ-90 איש ששהו בווילה בסמוך למקדש המפורסם אנגקור ואט נעצרו על ידי המשטרה, אך כולם פרט לעשרה שוחררו. אלו המוחזקים במעצר עלולים להישלח לשנת מאסר, אך הם טוענים כי הם לא אלו שצולמו בתמונות שפרסמה המשטרה

הגברים הבריטים במהלך הריקוד הפורנוגרפי בקמבודיה. משטרת קמבודיה, מערכת וואלה! NEWS
"הריקוד הפורנוגרפי" שהוביל למעצר/מערכת וואלה! NEWS, משטרת קמבודיה

הרשויות בקמבודיה העמידו לדין עשרה תיירים זרים באשמת הפקת תמונות פורנוגרפיות. זאת אחרי שנעצרו במסיבה בסמוך למקדש המפורסם אנגקור ואט.

המשטרה מסרה כי היא פשטה על וילה בעיירה סיים ריפ ביום חמישי, שם לטענתה קבוצת הזרים קיימה מסיבה, שם נמצאו אנשים "שרקדו בצורה פורנוגרפית". כ-90 אזרחים זרים נעצרו, וכולם פרט לעשרה שוחררו.

בין העצורים - חמישה בריטים, שני קנדים, נורבגי, ניו זילנדי והולנדי. בהודעה שפרסמה באתר אתמול, נראו כמה צעירים על רצפת הריקודים. התביעה המחוזית מסרה כי אלו שהועמדו לדין עלולים להישלח לשנת מאסר אם יורשעו. הם אף עשויים להיות מוחזקים במעצר במשך חצי שנה, עד לתחילת משפטם.

עוד ידיעות מהעולם
הבדלנים רוצים את דרום תימן בחזרה - ומפלגים את הקואליציה הסעודית
"פוטין גונב אתכם": מנהיג האופוזיציה נעצר ביום המחאה נגד הבחירות

הגברים הבריטים אשר נעצרו על "ריקוד פורנוגרפי" בקמבודיה. משטרת קמבודיה, מערכת וואלה! NEWS
עשרת הזרים שנותרו במעצר/מערכת וואלה! NEWS, משטרת קמבודיה

עם זאת, אחד מחברי הקבוצה, שצוטט בתקשורת הבריטית בעילום שם, אמר כי אף אחד מאלו שצולמו בתמונות שפרסמה משטרת קמבודיה לא היה בים אלו שנותרו במעצר. לדבריו, חברי הקבוצה נותרו "מבולבלים".

הם סיפרו כי "כולם מבולבלים" וכי המשטרה פשטה על המסיבה, ואז "ריכזה אותנו - היינו בין 80 למאה איש במסיבה, חלק מהם תיירים. היו כ-30 שוטרים". הם סיפרו כי אחד מחברי הקבוצה הקיא לאחר המעצרים על ידי המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • קמבודיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully