וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדם על הידיים שלכם": ראשי בובות כרותים הונחו ברשות ההגירה בת"א

במסגרת המחאה נגד גירוש מבקשי המקלט מישראל הושלך צבע אדום על דלת המשרד והונחו פתקים: "זה לא יעבור בשתיקה". רשות האוכלוסין: "מעשה של טירוף שקורא לאלימות בנוסח העולם התחתון, נחצה קו אדום". המשטרה פתחה בחקירה

צלמים זמניים מורשים

ראשי בובות כרותים הונחו בכניסה למשרד רשות ההגירה והאוכלוסין בתל אביב במחאה על הליך גירוש מבקשי המקלט מישראל. על דלת המשרד הושלך גם צבע אדום ונכתב "הדם שלהם על הידיים שלכם", וכן "זה לא יעבור בשתיקה, זו רק ההתחלה". מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה וכי הם "רואים בחומרה רבה פגיעה במשרדי ממשלה וסמלי שלטון ותינתן עדיפות לחקירה זו".

משרד רשות האוכלוסין וההגירה מסר כי "מדובר במעשה שפל כלפי עובדי ממשלה שעושים עבודתם, שאין לו כל קשר למאבק לגיטימי או למחאה מקובלת. מעשה של טירוף שקורא לאלימות בנוסח העולם התחתון ואין בכוונתנו לעבור עליו לסדר היום. היום נחצה קו אדום וכאן הוא ייעצר. הוגשה תלונה המשטרה והפחדנים ייתפסו".

עוד בנושא:
תיעוד: פעילים נגד גירוש מבקשי מקלט מחו נגד שקד בטקס הסמכה לעורכי דין
פרסום ראשון: ההסתדרות הרפואית לדרעי - הימנע מגירוש מבקשי מקלט חולים
רואנדה מבהירה: "לא נקבל לשטחנו מהגרים אפריקנים שגורשו בכפייה"

ראשים כרותים וצבע אדום בכניסה לרשות האוכלוסין וההגירה בתל אביב המחאה נגד גירוש המסתננים. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"מדובר במעשה שפל כלפי עובדי ממשלה". דלת המשרד שהושחתה, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

במהלך השבוע האחרון התארגנו כמה יוזמות נגד כוונת הגירוש. ביום רביעי שלחו 530 פסיכולוגים ופסיכולוגיות מכתב ללשכת ראש הממשלה שבו קראו לו לעצור את הליכי הגירוש של מבקשי מקלט, להכיר במצוקתם ולמצוא פתרון שיאפשר עבורם שיקום נפשי. בנוסף להם פרסמו 137 אנשי ונשות צוות אוויר בחברות תעופה ישראליות מודעה המביעה התנגדות לגירוש, בהמשך ליוזמה פרטית של כמה טייסים ישראליים שהודיעו כי לא יקחו חלק בטיסות שמארגנת הממשלה לרואנדה.

קבוצת פעילים המוחים נגד כוונת המדינה לגרש אזרחים מאריתריאה וסודאן אל רואנדה הפריעה לנאומה של שרת המשפטים איילת שקד בטקס ההסמכה של עורכי דין בבנייני האומה בירושלים שנערך ביום רביעי. במהלך נאומה של שקד, שהזכירה בדבריה את "כבוד המקצוע" קמו ממקומם כמה פעילים וקראו לעברה. "כבוד המקצוע זה להתנגד לגירוש", קראה אחת הפעילות שהזדהתה כחברת התארגנות הנקראת "משפטניות נגד הגירוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראשים כרותים וצבע אדום בכניסה לרשות האוכלוסין וההגירה בתל אביב המחאה נגד גירוש המסתננים ב-27 בינואר 2018. דוברות המשטרה, אתר רשמי
דלת המשרד שהושחתה, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה
ראשים כרותים וצבע אדום בכניסה לרשות האוכלוסין וההגירה בתל אביב המחאה נגד גירוש המסתננים
ב- 27 בינואר 2018. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"הדם שלהם על הידיים שלכם". אחד הפתקים שהונחו בכניסה לרשות האוכלוסין, היום/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully