וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיכות בשיער וצנצנות על הראש: צפו בקטטה על נוטלה ב-70% הנחה

רשת מרכולים בצרפת הציעה צנצנות נוטלה במחיר חסר תקדים של 1.40 אירו, ובסניף בטולוז תועדו עשרות לקוחות דוחפים וצועקים בדרכם לשוקולד האהוב. הסחורה נגמרה תוך 15 דקות: "אנשים התנהגו כמו חיות"

רויטרס

הנחה חסרת תקדים על צנצנות שוקולד "נוטלה" הובילה למהומות ולקטטות שלשום (חמישי) במרכול בטולוז שבצרפת. רשת המרכולים "אינטרמרשה" יצאה במבצע של 70% על המוצר, ומחירו ירד מ-4.5 אירו ל-1.5 אירו בלבד. בעקבות המבצע, הסתערו לקוחות רבים על המוצר ותועדו דוחפים ומתקוטטים, עד שבסופו של דבר הוזמנה המשטרה להפריד ביניהם.

"הם התנהגו כמו חיות. קשישה אחת הלכה עם ארגז קופסאות נוטלה על ראשה, לאישה אחרת משכו בשיער והיה איש שידו הייתה מכוסה בדם", סיפרה אחת הלקוחות מהסניף שבו תועדה המהומה. אך הסערה לא נמשכה זמן רב, שכן 15 דקות מתחילת המבצע - נגמרו אריזות השוקולד האהוב והותירו עשרות לקוחות כועסים. אדם אחד אף חזר לביתו עם פנס בעין.

עוד בוואלה! NEWS:
"תחסר לכולם": אחת הגורילות הזקנות בעולם מתה בארה"ב
פולין: חוק חדש אוסר להטיל אחריות על המדינה לפשעי הנאצים
"מראות שחוזרים בכל חורף": תושבים בחדרה מתאוששים מנזקי ההצפות

מהומות בצרפת בגלל נוטלה. צילום מסך
"עובדי החנות ניסו בכל כוחם להפריד, אך הלקוחות דחפו אותם הצידה"/צילום מסך

"אני ושאר עובדי החנות ניסינו בכל כוחנו להפריד, אך הלקוחות דחפו אותנו הצידה", סיפר עובד במרכול בטולוז. מחזות דומים תועדו בסניפים נוספים של הרשת בצרפת. כדי למנוע את חזרתן של המהומות, הסניף בטולוז החליט אתמול למכור צנצנת נוטלה אחת לכל לקוח בקופה.

365 מילון קילוגרמים של נוטלה מיוצרים מדי שנה ומופצים ל-160 מדינות ברחבי העולם. יצרנית הענק של נוטלה, פררו, מסרה כי היא מצטערת על מקרי האלימות שהתרחשו בחמישי האחרון. עם זאת, ציינה כי ההנחה הייתה החלטה בלעדית של רשת "אינטרמרשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully