וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכס השיפוט? השרה שקד תתמוך במינוי שופטת חרדית ראשונה

23.1.2018 / 20:50

שרת המשפטים איילת שקד צפויה להעלות את שמה של עורכת הדין חוי טוקר, המשמשת כיום כסגנית בכירה בפרקליטות מחוז ירושלים, כמועמדת לשיפוט בבית משפט השלום בעיר. שקד תציג את שמה במסגרת דיוני הוועדה לבחירת שופטים בחודש הבא. "רואה בכך אתגר מיוחד", אמרה שקד

איילת שקד, כנס לציון 15 שנה להקמת הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, אוניברסיטת ת"א, 26 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
תתמוך במינוי שופטת חרדית. השרה שקד/ראובן קסטרו

שרת המשפטים איילת שקד אמרה אמש (שני) כי היא תומכת במינוי שופטת חרדית ראשונה בבתי המשפט בישראל, זאת לקראת הדיונים בוועדה לבחירת שופטים. "אני רואה לנגד עיניי אתגר מיוחד במינוי שופטת חרדית", אמרה שקד בכנס של האתר החרדי "כיכר השבת".

המועמדת שזוכה לתמיכתה של שקד היא עו"ד חוי טוקר, המכהנת כיום כסגנית בכירה בפרקליטות מחוז ירושלים - אזרחי. שמה יועלה כמועמדת לשיפוט בבית משפט השלום בירושלים כבר בישיבה הקרובה של הוועדה לבחירת שופטים - ב-22 בפברואר.

עוד בוואלה! NEWS:
"חציית קווים": רימון הלם הושלך לעבר תחנת משטרה בתל אביב
היועמ"ש נגד ליברמן בסערת גלי צה"ל: הנחייתי בעניין גפן - מחייבת
מצפים ללבן: מזג אוויר חורפי בסוף השבוע, סיכוי לשלג בירושלים

בית המשפט העליון, ירושלים. נועם מושקוביץ
לפני כשבועיים נחשפו מועמדי השרה לבית המשפט העליון/נועם מושקוביץ

לפני כשנה, לאחר מינויה של השופטת הדתייה יעל וילנר לבית המשפט העליון, אמרה שקד בראיון לגלי צה"ל כי "המטרה הייתה ליצור בית משפט מגוון, שמייצג את כל חלקי וגווני החברה הישראלית. המשימה הבאה היא שופט חרדי". עם זאת, היא הוסיפה אז: "עוד לא בשלה העת, הם לא מגיעים למערכת".

לפני כשבועיים חשפה השרה שקד את שלושת מועמדיה לכס השיפוט בבית המשפט העליון. המועמדים של שקד הם פרופ' אלכס שטיין, פרופ' גידי ספיר ושופט המחוזי רם וינוגרד. עם פרסום מועמדיה, הושלמה רשימת המועמדים לבית המשפט העליון, ובה יותר מ-20. בסופו של דבר, ייבחרו שניים בלבד ויחליפו את השופטים יורם דנציגר ואורי שהם שיפרשו בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully