וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד: החשוד בדריסת השוטר בירכא הסגיר עצמו למשטרה

23.1.2018 / 1:57

החשוד נמלט אתמול מזירת התקרית והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות אחריו שבמהלכן נעצר אחיו. השניים חשודים בנוסף גם בעבירות רכוש וסמים. המשטרה תבקש במהלך היום להביא את החשוד להארכת מעצר

שני שוטרים נפצעו מקריסה של רכב, 21 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בירכא, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

יותר מיממה לאחר שנמלט משוטרים הסגיר את עצמו אמש (שני) צעיר בן 21 תושב ירכא החשוד בדריסת שוטר ביישוב.
החשוד הגיע לתחנת המשטרה בעכו בתום סריקות נרחבות של שוטרי מחוז חוף אחריו. המשטרה איתרה את רכבו של החשוד ולאחר סריקה שביצעו, נמצאו סמים ברכב. חוקרי תחנת עכו יבקשו מחר בבית משפט השלום בעכו להאריך את מעצרו של החשוד.

בתקרית שאירעה שלשום התבקש החשוד על ידי שוטרים לעצור לביקורת בעת שנהג ברכבו ביישוב. בניגוד להוראות השוטרים, החשוד לא עצר, התנגש ברכבם וברח מהמקום. כתוצאה מההתנגשות, שוטר נפצע באורח קל ופונה לבית החולים בנהריה, כשהוא סובל מחבלות בגפיים.

עוד בוואלה! NEWS:
הסוף להשבתה: הממשל האמריקני ישוב לפעול - אחרי שהושגה פשרה
נתניהו לפנס: אם יהיו רק שינויים קלים בהסכם הגרעין - נמליץ לפרוש
בגלל הריאיון אצל אופירה וברקוביץ': מני נפתלי נגד אלדד יניב

שני שוטרים נפצעו מקריסה של רכב, 21 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בירכא, אמש/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

מיד לאחר התקרית פתחה המשטרה במצוד אחר הנהג החשוד, הקימה מחסומים רבים באזור הגליל המערבי ואף העלתה לאוויר מסוק במטרה לאתר את הנמלט. החשוד ואחיו בן ה-18, שנעצר כבר שלשום בעקבות האירוע. השניים חשודים גם במעורבות בעבירות רכוש וסמים אבל עד לתקרית אתמול הצליחו לחמוק מהמשטרה.

כחלק מהמדרף אחר הרכב הנמלט, שוטרי עכו עצרו אמש בדיר אל אסד את יוסף אבו ורד, תושב הכפר בן 25. אבו ורד חשוד כי זמן קצר לפני האירוע היה מעורב בעסקת הסמים בירכא ורכש סמים מהנמלט. היום בבית משפט השלום בעכו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-5 ימים, אבל השופט מצא חשד סביר כי רכש כמות קטנה לשימוש עצמי, לא ראה כיצד יוכל לשבש את החקירה, ושיחרר אותו למעצר בית לילי עד ליום חמישי, בערבות עצמית של 7,000 שקלים.

(עדכון ראשון: 23:55, 22.01)

  • עוד באותו נושא:
  • ירכא
  • סמים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully