וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכר ג'וינט ב-50 שקל": בן 20 נאשם בסחר בסמים בקרב תלמידי י"ב

21.1.2018 / 13:42

כתב אישום הוגש נגד תושב יהוד בגין מכירת קנאביס לתלמידי תיכון. לפי כתב האישום, הצעיר היה נוהג להגיע לבית הספר ולשווק את עצמו תחת הכינוי "ד"ר משולם", ומכר דרך אפליקציית טלגרם כמות מצטברת של מאות גרמים

שימוש בקנאביס (אילוסטרציה). GettyImages
לפי כתב האישום, היה מגיע עד בית הספר ומתרועע עם התלמידים לצורכי שיווק/GettyImages

כתב אישום בגין סחר בסמים בקרב תלמידי תיכון הוגש היום (ראשון) נגד יוסף פרץ, בן 20 מיהוד, על ידי פרקליטות מחוז המרכז לבית משפט השלום בפתח תקווה. על פי כתב האישום, פרץ פעל בקבוצת "טלגראס" שבאפליקציית "טלגרם" ומכר כמות מצטברת של מאות גרמים של קנאביס במחיר ממוצע של מאה שקלים לגרם או 50 שקלים לכל ג'וינט מגולגל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רועי רייס, פרץ היה מגיע לאחד מבתי הספר התיכוניים ביהוד, שם התרועע עם התלמידים מכיתות י"ב ושיווק את עצמו על מנת למכור סמים לפי הביקוש והצורך. הוא הציג את עצמו תחת הכינוי "ד"ר משולם", ולנוכח פעילותו, היה מוכר באזור ובפרט בקרב התלמידים.

עם הגשת כתב האישום נגדו, ביקשה הפרקליטות להטיל צו חילוט על כמה מהחפצים ששימשו אותו, לפי המשטרה, לצורך סחר בסמים. בית המשפט נדרש לפסוק להחרמת מכוניתו, שלושה טלפונים סלולריים שבהם ככל הנראה השתמש לצורך טשטוש עקבות בעת מכירת הסמים ומשקל אלקטרוני. עם הגשת כתב האישום, בעבירות של סחר בסמים מסוכנים והדחת קטין לסמים מסוכנים, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נדקר למוות בחופשה: יעד מרכזי של המשטרה חוסל בתאילנד
ריבלין על ההפגנה נגד מנדלבליט: "רמיסת כללי התנהגות בסיסיים"
אם הנרצחת ממגדל לרוצח בתה: "למדת בתורה רק איך לשחוט נשים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully