וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטה משטרתית: כחולי המדים מדווחים על מהפכה בריאותית

10.1.2018 / 14:57

שוטרים שהתגייסו למערך השיטור הרגלי ברחבי הארץ סיפרו על שיפור בבריאותם, הכולל ירידה במשקל ושיפור במדדי לחץ הדם. שוטר מירושלים השיל 40 ק"ג בחודשים אחדים. המערך הצטייד באופניים כדי לזרז את מהירות התגובה

צילום: דוברות משטרה

לא בכל יום אדם מוצא מקום עבודה שמשפר לו את הבריאות ומחטב את גזרתו, אבל לאחרונה גילו במשטרה שיותר ויותר שוטרים שהצטרפו למערך השיטור הרגלי ברחבי הארץ מדווחים על שיפור משמעותי בבריאותם. השוטרים דיווחו על ירידה במשקל, שיפור במדדי לחץ הדם והדופק ורמת הכושר הגופני. הסיבה לשיפור טמונה בעבודה כי מרבית פעילות השוטרים במערך הינה צעידה ברגל לאורך של קילומטרים רבים במהלך כל משמרת או לחילופין רכיבה על אופניים במשך שעות ארוכות.

על פי אנשי המשטרה, רבים מהשוטרים השילו קילוגרמים רבים ממשקלם בעקבות הפעילות. כך למשל אחד השוטרים במחוז ירושלים שסבל מעודף משקל הסיר בכמה חודשי עבודה 40 ק"ג. שוטרת במחוז המרכז סיפרה כי בחודשיים וחצי של עבודה בשיטור הרגלי הסירה יותר מתשעה ק''ג.

עוד בוואלה! NEWS:
"תמותו בגלל ההכפשות": אח הרוצח חשוד באיום על משפחת הקורבנות
לראשונה: ההרשמה למעונות היום תוקדם ותחל כבר בחודש הבא
נוכל סדרתי בצפון: התחזה לטכנאי חשמל וגנב מאות אלפים מקשישות

כוחות משטרה בעיר העתיקה בירושלים, 28 ביולי 2017. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה!
שוטרים בפעילות בשטח/מערכת וואלה!, דוברות משטרת ישראל

במשטרה הבינו את היתרונות במערך השיטור הרגלי המונה היום 550 שוטרים הפועלים בערים שונות בארץ, ואתמול זכו שוטרי המערך בחיזוק משמעותי כשהוכנסו לשירות המערך אופניים חשמליים ורכינועים (סגווי). במהלך הטקס שנערך במשטרת אשדוד, מסר ראש אגף המבצעים ניצב אלון לבבי לידי היחידות 36 זוגות אופניים חשמליים ו-20 רכינועים.

מטרת ההצטיידות באמצעים החדשים היא להגביר את הנוכחות והבולטות של השוטרים בשטח, ולזרז את מהירות התגובה שלהם לאירועי חירום ובסיוע לציבור. מערך הסיור הרגלי הוקם לפני כמה שנים כחלק מתוכנית עבודה של המשטרה והמשרד לביטחון הפנים, שעיקרה הגדלת פריסת השוטרים במוקדי מסחר, בילוי ומקומות הומי אדם נוספים, בנוסף לאזורים עם עומסי תנועה, וכאלו שאין אליהם כלל גישת כלי רכב. באזורים אלו באים לידי ביטוי יתרונות השיטור הרגלי במענה מהיר ואפקטיבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פעילות משטרתית להורדת המשקל. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
טקס קבלת האופניים והרכינועים באשדוד, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully