וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוך לבית הכנסת הגדול בנשר: רימון ישן נמצא קבור באדמה

10.1.2018 / 12:54

גננים בעיריית נשר מצאו במפתיע רימון ישן שהוטמן באדמה. תחילה העריכו כי מדובר ברימון רסס מימי המנדט הבריטי, אולם בדיקה מעמיקה העלתה כי זהו רימון אימונים ישן שהוסתר במקום לפני שנים רבות. עובדי הערייה הזעיקו את חבלני המשטרה כדי לנטרלו

רימון בנשר, 9 בינואר 2018. עריית נשר, מערכת וואלה! NEWS
הרימון שאותר סמוך לבית הכנסת בנשר/מערכת וואלה! NEWS, עריית נשר

עובדי מחלקת הגינון בעיריית נשר נתקלו אתמול (שלישי) בתגלית מפתיעה. גננים שעבדו סמוך לבית הכנסת הגדול בעיר מצאו רימון ישן מוטמן באדמה. העובדים הזעיקו מיד את כוחות השיטור העירוני ואלו הזעיקו חבלן למקום כדי לנטרלו.

בתחילה עלתה הסברה שמדובר ברימון רסס שנקבר במקום עוד מימי המחתרות. כוחות השיטור והעירייה העלו השערה זו, משום שבאזור בו אותר הרימון הוצבו בעבר עמדות של הצבא הבריטי מתקופת המנדט. אלא שבדיקה מעמיקה נוספת העלתה כי לא מדובר ברסס, אלא ברימון אימונים ישן שהונח במקום לפני שנים רבות.

עוד בוואלה! NEWS:
התקיפות בסוריה הפכו לשגרה, אך כשאסד מלא ביטחון - אין חסינות מתגובה
ממלמל מילים ושותק: שירת ההמנון המביכה של טראמפ. צפו
מירושלים לתל אביב ב-28 דקות: קו הרכבת החדש יפעל כבר בפסח

עלי עמריה, רימון בנשר, 9 בינואר 2018. עריית נשר, מערכת וואלה! NEWS
הזעיק את כוחות הביטחון. עלי עמרייה/מערכת וואלה! NEWS, עריית נשר

"באמצע עבודות גינון, הבחנו אני ועובד נוסף ברימון", סיפר עלי עמרייה, עובד מחלקת הגינון בעירייה שאיתר במפתיע את הממצא העתיק. "הרחקנו את כל האנשים שהיו באזור והזעקנו את המשטרה". מנכ"לית עיריית נשר, מיכל ליבנה, שיבחה את תושייתם של העובדים ואת ערנותם. "עובדי עיריית נשר ידועים במסירותם הרבה לעבודה ולתושבי העיר ועל כך מגיעה להם תודה".

לפני כחודשיים אותר נפל של פגז ישן במהלך חפירות בסמוך לגן ילדים באשדוד. חבלני המשטרה הגיעו למקום, ברחוב שלמה המלך בעיר, ופינו בבטחה את הפגז הישן. החבלנים זיהו כי מדובר בפגז 90 מ"מ ולקחו אותו במהירות להמשך טיפול, הרחק מהילדים ששיחקו בגן הסמוך.

"הכול עבר בשלום. התבקשתי לא להוציא את הילדים כדי לא לעורר פניקה, ובזה נגמר הסיפור", סיפרה מנהלת המעון. "הילדים אפילו לא ידעו, וכך גם חלק מהצוות. המשטרה עדכנה אותי והכול נגמר בשלום. לא היינו בלחץ, חיכינו שהמשטרה תסיים ואז הוצאתי את הילדים לחצר אחר כך". אומרת מנהלת המעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully