וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס ללאה גולדין: רוצה לראות את בנך? תפני לממשלתך השקרנית

בהודעה בעברית שפרסמה הזרוע הצבאית של הארגון, נאמר לאמו של החייל שגופתו מוחזקת בעזה כי עליה לפנות לממשלה "משום שהיא מסתירה את העובדה ויודעת היטב את הפתרון". זאת בעקבות קריאתה של גולדין להחזרת הגופות

עריכת וידאו:ניר חן

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קאסם, אמרה היום (שני) כי אם לאה גולדין – אמו של הדר גולדין, שגופתו מוחזקת בידי הארגון – רוצה "לראות את בנה" היא צריכה לפנות לממשלה, שאותה האשימה ב"שקרים".

בהודעה שפורסמה בחשבון הטוויטר בשפה העברית של הזרוע הצבאית, צוטטו דברי משפחת גולדין מאתמול, אחרי החלטתו של שר האנרגיה יובל שטיינץ לחדש את אספקת החשמל הסדירה לרצועה בהתאם לבקשת הרשות הפלסטינית.

"תושבי עזה, אמהות, אבות וילדים, חטיפת גופות זה דבר לא קביל, לא אנושי ולא הומניטרי. כל אימא רוצה לפקוד את קבר בנה", אמרה גולדין אתמול, בדברים שפורסמו באתר מתאם פעולות הממשלה בשטחים. בחמאס השיבו: "לאה גולדין, אם תרצי לראות את הבן שלך, תפני לממשלתך משום שהיא מסתירה את העובדה ויודעת היטב את הפתרון". ההודעה נחתמה בהאשטג #ממשלתכם_משקרת.

לקריאה נוספת בנושא
אחרי שהרשות חזרה בה: שטייניץ הנחה לחדש את אספקת החשמל לעזה
לאה גולדין במועצת הביטחון: "בני נחטף בהפסקת אש בתיווך האו"ם"

הציוץ של הזרוע הצבאית של חמאס

גופתו של סגן גולדין, שנהרג בתקרית ברפיח במהלך מבצע "צוק איתן" ב-2014, שעות לאחר תחילת הפסקת אש, מוחזקת יחד עם גופתו של סמל ראשון אורון שאול, שנהרג בקרב בשג'אעיה במהלך המבצע. בידי חמאס מוחזקים גם האזרחים אברה מנגיסטו והישאם שעבאן א-סייד, שחצו את הגדר ב-2014 וב-2015.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שמחה ולאה גולדין באופן וואלה! NEWS בתכניתו של יעקב איילון וואלה! TALK, פברואר 2017. ראובן קסטרו
פועלים להשבת הגופה. שמחה ולאה גולדין/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully